Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: قطعا باور داریم رکن چهارم ورزش قهرمانی در ایران رسانه است و بدون رسانه نمی توانیم صدای خود را به جامعه منتقل کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا صالحی‌امیری در نشست خبری اظهار داشت: قطعا باور داریم رکن چهارم ورزش قهرمانی در ایران رسانه است و بدون رسانه نمی توانیم صدای خود را به جامعه منتقل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به جمع بندی رسیدیم تا به همراه وزیر ورزش دیداری با مقامات بلند پایه داشته باشیم به همین دلیل پنجشنبه هفته گذشته راهی سوئیس شدیم و در افتتاحیه المپیک زمستانی شرکت کردیم. روز جمعه و شنبه با مقامات بین المللی مذاکراتی داشتیم.

وی افزود: بحث ما بازیهای 2020 بود. موانع و مشکلاتی که داریم از جمله انتقال پول مطرح شد، در مقابل موضع مجموعه کمیته بین المللی المپیک حمایتی بود. توماس باخ در حمایت از ورزش قهرمانی ما تعبیر زیبایی داشت مبنی بر اینکه انتظار دارند با قدرت در المپیک 2020 بدرخشیم.

ادامه دارد..

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک صالحی نشست خبری ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی

وزیر ورزش و جوانان گزارشی از درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی در هفته گذشته ارائه کرد.

کیومرث هاشمی در جلسه امروز هیئت دولت با بیان اینکه هفته گذشته، هفته درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی بود، اعلام کرد: قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی وشوو در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، قهرمانی تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال در تورنمنت کافا در تاجیکستان، قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های مدارس جهان، قهرمانی، شکستن رکورد و کسب مدال طلای خانم عیدیان در ماده ۴۰۰ متر دو با مانع قهرمانی آسیا، نائب قهرمانی تیم ملی تپانچه بادی کشورمان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی و نائب قهرمانی تیم شطرنج امید کشورمان در مسابقات شهر‌های آسیا از جمله این موفقیت‌ها بودند که باعث شادی و شعف عمومی در کشور شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • رمزگشایی از محرومیت ورزشی روسیه/ نوبت اسرائیل هم می رسد؟
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم