Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خلیلی روز چهارشنبه در مجمع انتخابات هیات کشتی استان زنجان که با حضور سیدجلال عسگری، دبیر فدراسیون این رشته ورزشی ایران و اعضای مجمع کشتی زنجان در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد با بیان اینکه کشتی زنجان حرف‌های بسیار برای گفتن در میادین ملی و بین المللی دارد، افزود: این رشته ورزشی زنجان جای سرمایه‌گذاری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان زنجان نیز در حد وسع و توان از این رشته ورزشی حمایت می‌کند و انتظار این است که اعضای مجمع نیز هیات را در پیاده کردن اهداف و برنامه‌های پیش روی، یاری دهند تا عملکرد بالایی را در جهت پویایی کشتی زنجان داشته باشد.

خلیلی تصریح کرد: رشد، توسعه و شکوفایی کشتی استان زنجان، نیازمند تعامل، همدلی و اتحاد بین اعضای هیات، قهرمانان، مربیان، داوران و پیشکسوتان و همکاری بیش از پیش هیات های شهرستانی است.

وی تلاش بیشتر برای رشد و پویایی این رشته ورزشی و توجه به استعدادیابی را ضروری خواند و ادامه داد: اغلب شهرستان های این استان دارای سالن اختصاصی کشتی هستند و وجود زیرساخت، امکانات، ورزشکار و استعداد از مولفه های مهم به منظور توسعه این رشته ورزشی محسوب می شود که زنجان از این مزیت و ظرفیت برخوردار است.

خلیلی، توجه به آموزش را نیز بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: ورزشکاران، مربیان و داوران این رشته ورزشی باید با علم روز کشتی آشنا باشند و از هیات و فدراسیون، انتظار می‌رود به برگزاری دوره‌های آموزشی توجه وافر و ویژه‌ داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، کشتی این استان را یکی از بازوان اصلی این فدراسیون ذکر کرد و گفت: زنجان می تواند پایگاه خوب و مناسبی برای فدراسیون کشتی باشد و ورزشکاران توانمندی را برای به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی در میادین برون مرزی، تربیت کرده و تحویل جامعه ورزش کشور دهد.

در این مجمع انتخاباتی، عباس محمدی توانست با به دست آوردن ۱۱ رای از ۱۷ رای ماخوذه به عنوان رییس هیات این رشته ورزشی زنجان، انتخاب شود و احمدرضا حافظی (رییس هیات قبلی) نیز موفق به کسب ۶ رای شد. 

برچسب‌ها مجمع انتخاباتی کشتی زنجان ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجمع انتخاباتی کشتی زنجان ورزشی مجمع انتخاباتی کشتی زنجان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۷۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز سه‌شنبه مجمع انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان با حضور دبیر فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

محمد عصاره طاهری تنها کاندیدای احراز سمت ریاست هیات قایقرانی خوزستان بود که پس از رأی‌گیری با ۱۰ رأی از ۱۴ رأی ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات قایقرانی خوزستان انتخاب شد.

همچنین چهار رأی این مجمع انتخاباتی سفید بود.

کد خبر 6093564

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از بندر کانتینربری شانگهای چین
  • بخش‌خصوصی به‌شرط وجود زیرساخت‌ها، تجارت خارجی کشور را توسعه می‌دهد
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!