Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-05@02:03:45 GMT

گوشی چینی که از آب جان سالم به در می‌برد!

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۲۷۷۵۶

گوشی چینی که از آب جان سالم به در می‌برد!

ایتنا - یک شرکت چینی از تولید گوشی جان سخت تازه‌ای به نام دوگی خبر داده که در صورت ضربات شدید و رها شدن زیر شیر آب باز هم به خوبی کار می‌کند.

یک شرکت چینی از تولید گوشی جان سخت تازه‌ای به نام دوگی خبر داده که در صورت ضربات شدید و رها شدن زیر شیر آب باز هم به خوبی کار می‌کند.

این گوشی اندرویدی اس ۹۵ پرو نام دارد و اجزای مستحکم کننده آن به صورت ماژولار طراحی شده‌اند و به راحتی از آن جدا شده یا به آن اضافه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از مهر، گوشی یادشده را می‌توان به مدت چهار ساعت در عمق سه متری آب نگه داشت، بدون آنکه مشکل خاصی برایش ایجاد شود. همچنین اگر این گوشی را هزاران بار از ارتفاع حدوداً دو متری بر روی یک سطح سیمانی بیندازید، هیچ بخشی از آن نشکسته و آسیب نمی‌بیند.
 

این گوشی دارای باتری ۵۱۵۰ میلی آمپری است. اما امکان نصب یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری اضافی هم بر روی آن وجود دارد. همچنین با افزودن یک بلندگوی اضافی به این گوشی می‌توان از آن برای پخش صدا با قدرت بیشتر استفاده کرد.

وزن این گوشی بدون متعلقات اضافی ۲۸۵ گرم است و یک دسته تاشو بازشونده نیز در پشت آن نصب شده تا بتوان از آن برای مشاهده فیلم و عکس استفاده کرد. از جمله دیگر امکانات این گوشی می‌توان به سیستم عامل اندروید ۹، پردازنده هشت هسته‌ای Helio P۹۰، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، دو سیم کارت و هشت گیگابایت رم اشاره کرد.

دوربین اصلی این گوشی با دقت ۴۸ مگاپیکسل طراحی شده و دارای قدرت زوم اپتیکی ده برابر است. قیمت گوشی مذکور بدون امکانات اضافی ۳۷۰ دلار و با امکانات اضافی ۴۷۰ دلار است.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: موبایل تلفن همراه گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(اینفوگرافیک) درمان عفونت سینوس بدون دارو

حدود چهار درصد از کل بودجه درمان در کشور‌های پیشرفته صرف درمان سینوزیت می‌شود. با توجه به آغاز فصل گرم و استفاده زیاد از کولر در ماشین، منازل و محل کار شرایطی فراهم می‌شود تا این چالش موج افزایشی داشته باشد.

به گزارش عصرایران، مهمترین علائم سینوزیت درد پیشانی و صورت، کاهش حس بویایی، گرفتگی بینی، ترشحات سبز رنگ بینی، احساس پری و سنگینی صورت و تب بالای ۳۸.۵ درجه است.

در شرایطی که آنتی‌بیوتیک‌ها اغلب برای درمان عفونت‌های سینوسی تجویز می‌شوند، روش‌های طبیعی متعددی نیز برای تسکین علائم و تسریع روند بهبودی وجود دارد. در این مطلب، به بررسی برخی از موثرترین درمان‌های طبیعی برای سینوزیت می‌پردازیم.

دیگر خبرها

  • هوشیاری یک چوپان سلماسی جان ده‌ها نفر را نجات داد
  • نارنجک جنگی سالم در سلماس کشف شد
  • کشف نارنجک جنگی سالم در سلماس
  • (اینفوگرافیک) درمان عفونت سینوس بدون دارو
  • مرگ بدون آرامش، قبر مارادونا حفر می‌شود!
  • جنجال خانواده متوفی برای استفاده از اثر انگشت برای باز کردن قفل گوشی
  • پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا به صورت رایگان و با تمام امکانات در ایران
  • قابلیت جدید اندروید ۱۵ برای استفاده از گوشی در رخت‌خواب
  • آموزش و نحوه فعال‌سازی تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت (ViLTE)
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)