Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فریبا نادری که اخیراً در سریال "ستایش" نقش کاملاً جدی و منفی را بازی کرد، می‌گوید که به کار‌های طنز هم علاقه دارد. او در فیلم‌های سینمایی دریاکنار، من و شارمین، مشکل گیتی و سپیده و سیاه ایفای نقش کرده است. نادری در سریال‌هایی همچون مروارید سرخ، بزرگمرد کوچک، فاکتور هشت، از یاد‌ها رفته، آسمان همیشه ابری نیست، مثل شیشه، راه طولانی، پنجره، عشق تعطیل نیست و چک برگشتی نیز جلوی دوربین رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریبا نادری در سریال "پرستاران" علیرضا افخمی ایفاگر نقش «محبوبه» بود؛ سریالی که این شب‌ها دوباره از آنتن تلویزیون و شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود. نمونه‌ای از اپیزود‌ها و داستان‌های مختلف از فضای بیمارستان و شغل پرستاری و پیچیدگی بیماران که چند سال گذشته ساخته و به نمایش درآمد. دختری که در خانواده مرفهی زندگی می‌کند، اما به خاطر علاقه‌اش به پرستاری این شغل سخت را برمی‌گزیند و در آن موفق هم می‌شود. این سریال در سال ۱۳۹۵ تولید شد و روایتگر زندگی چند پرستار است که علاوه بر مسائل کاری به موضوعات خانوادگی آن‌ها نیز پرداخته می‌شود.

فریبا نادری درباره بازپخش سریال‌های تلویزیونی، گفت: من اعتقاد دارم تکرار و بازپخش سریال‌های مورد علاقه مردم لازم است و همه جای دنیا این سیستم را دارند که سریال‌های موفق را در دستور پخش مجدد قرار می‌دهند؛ فکر می‌کنم پخش دوباره آثار نمایشی خوب است، به ویژه اگر سریال‌هایی مجدداً پخش شوند که جنبه آموزشی داشته باشند.

وی در خصوص موفقیت برخی از سریال‌های تلویزیونی، توضیح داد: فکر می‌کنم سریالی مثل "پرستاران" موفق شد که مثل تمامی قصه‌های دیگر در دل داستانش روایت‌های خانوادگی داشته باشد، اما این سریال دارای بخش آموزشی بود و همین موضوع جزو مزیت‌هایش محسوب می‌شود. ما لازم داریم در سریال‌هایمان به نکات آموزشی و خانوادگی بپردازیم؛ این سریالی که مصداق قرار دادم، چون در عین پرداختن به مشکلات، معضلات و سبک زندگی‌ها، درباره علائم بیماری‌ها و نحوه برخورد با آن‌ها آموزش‌هایی به بینندگان می‌داد که خیلی خوب بود. فکر می‌کنم اگر کسی بخواهد آموزش‌های اولیه را درباره مسائل پزشکی داشته باشد، می‌تواند در آیینه این سریال تلویزیونی، با همه پیدا‌ها و ناپیداهایش آشنا شود؛ باید به سمت سریال‌سازی کاربردی، آموزشی و توأمان جذاب و مورد توجه برویم.

نادری تصریح کرد: جالب است بدانید زمانی که ما این سریال را کار می‌کردیم، کارانه پرستاران به درستی پرداخت نمی‌شد و ما به همین معضل در سریال "پرستاران" پرداختیم. مشکلاتی که کاملاً بر اساس واقعیت بود و هر موقع نام سریال "پرستاران" به ذهنم می‌آید واقعاً یاد پرستار احیاکننده جسم بیمار می‌افتم که خودم نقش محبوبه را در این سریال تلویزیونی بازی کردم که مرفه بود و به خاطر علاقه‌اش به پرستاری، این شغل بسیار سخت را انتخاب می‌کند. وقتی این سریال را بازی کردم این نکته برایم تداعی شد که پرستار در یک کلمه فرشته نجات است. باید سریال تا اینجا بتواند روی مخاطب تأثیر بگذارد و خودش و محیط پیرامونی‌اش را در این قاب ببیند.

وی در خصوص نقش‌هایی که تاکنون ایفا کرده، افزود: همیشه سعی کرده‌ام کارهایم را با دقت انتخاب کنم. ترجیح می‌دهم کم‌کار باشم تا اینکه سر هر کاری بروم؛ به همین دلیل همه نقش‌هایم را دوست دارم.

نادری درباره بازی در سریال‌های طنز، گفت: طنز را دوست دارم، اما خیلی با احتیاط به آن نزدیک می‌شوم. می‌ترسم در کار‌های طنز گیر بیفتم و برای نقش‌های جدی سراغم نیایند. به همین دلیل ترجیح می‌دهم در نقش‌هایی حضور داشته باشم که جنبه طنزش کم رنگ است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فریبا کوثری سریال طنز سریال ستایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۷۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، شبکه 12 تلویزیون اسرائیل اعلام کرد که 30 سرباز  احتیاط ارتش اسرائیل حاضر نیستند برای حمله به رفح آماده شوند.

این شبکه تلویزیونی گزارش داد که دلیل تمرد این سربازان و مخالفت شان آمادگی جهت حمله به رفح «ناتوانی شان در ادامه جنگ» است.

 در همین حال، بتسلئیل سموترش وزیر دارایی رژیم اسرائیل خطاب به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم گفت: اگر  حمله به رفح را لغو کردی دولت تو دیگر صلاحیت ادامه دادن ندارد.

 

شهادت بیش از 100هزار نفردرصورت حمله رژیم صهیونیستی به رفح

 

مدیرکل دفتر رسانه ای دولت غزه، هشدار داد که در صورت حمله زمینی رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب باریکه غزه که 2 میلیون و 300 هزار فلسطینی در آن ساکنند، شمار شهدا به بیش از 100 هزار نفر خواهد رسید.

اسماعیل ثوابته مدیرکل دفتر رسانه ای دولت غزه، در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: ارتش صهیونیستی به نسل کشی و پاک سازی قومی مردم فلسطین ادامه می دهد.

ثوابته ادامه داد: تاکنون در جنگ غزه بیش از 34 هزار فلسطینی به شهادت رسیده، بیش از 77 هزار نفر مجروح و بیش از 5000 فلسطینی از سوی نیروهای دشمن صهیونیستی بازداشت شده اند.

وی خاطر نشان کرد، بیش از 7 هزار فلسطینی زیر آوار هستند و بیش از 370 هزار واحد مسکونی منهدم شده اند همچنین از مجموع 35 بیمارستان در باریکه غزه فعالیت 32 بیمارستان متوقف شده است.

ثوابته با اشاره به نزدیک شدن فصل تابستان، گفت: اهالی غزه به دلیل شیوع بیماری در نتیجه بمباران زیرساخت‌ها و شبکه‌ آب از سوی دشمن صهیونیستی، زندگی سختی را می گذرانند.

به گفته این مسئول فلسطینی، دشمن مانع از ورود 600 هزار تن کمک های بین المللی به غزه شده است.

ثوابته با اشاره به تهدید دشمن صهیونیستی به حمله به رفح که دو میلیون و سیصد هزار فلسطینی در آن ساکنند، هشدار داد که در صورت شروع حمله، تعداد شهدای فلسطینی به بیش از صد هزار نفر افزایش خواهد یافت.

 

دیگر خبرها

  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند
  • تمرد ده‌ها نظامی صهیونیست از رفتن به غزه
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
  • هشدار زرد هواشناسی برای بیشتر نقاط کشور
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی + جزئیات