Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@04:33:47 GMT

گتوسو: به دنبال دهان‌کجی به آنچلوتی نیستم

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۲۸۰۱۶

گتوسو: به دنبال دهان‌کجی به آنچلوتی نیستم

سرمربی جدید تیم فوتبال ناپولی می‌گوید تغییراتی که در شیوه بازی این تیم اعمال کرده به هیچ عنوان با هدف اثبات چیزی به سرمربی پیشین این تیم نیست. ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جنارو گتوسو که شاگردانش با پیروزی 2 بر صفر مقابل پروجا به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا صعود کردند، تأکید کرد تغییر سبک بازی آبی‌پوشان شهر ناپل دراین بازی و بازی‌های قبلی را به نفع این تیم دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گتوسو گفت: مقابل پروجا بازی خوبی انجام دادیم. نیمه اول بازی برای ما خوب پیش رفت اما در نیمه دوم، سطح بازی‌مان افت کرد. ما کلی بازیکن داریم که دارند تلاش می‌کنند بهترین بازی‌‌های‌شان را ارائه کنند اما مشخصاً کارهایی که داریم انجام می‌دهیم، کافی نیست. پس لازم است در مورد برخی چیزها بازبینی‌هایی انجام دهیم.

گتوسو افزود: در این روزهای اخیر از ما کلی انتقاد صورت گرفته است. آنچلوتی استاد فوتبال من بود اما فلسفه و شیوه بازی تیم‌های من متفاوت است. من روزنامه‌ها و سایت‌های زیادی را دیده‌ام که نوشته‌اند من می‌خواهم کارهایی که آنچلوتی در ناپولی انجام داده را انکار می‌کنم. من هیچکسی را انکار نمی‌کنم. الان هم فقط دارم بازیکنانم را به شیوه‌ای متفاوت تمرین می‌دهم. سیستم 3-3-4 که ناپولی با آنچلوتی بازی می‌کرد کاملاً با سیستم 2-4-4 متفاوت است اما معنای این تغییر سیستم بازی این نیست که می‌خواهم به آنچلوتی دهان‌کجی کنم.

ناپولی از لایپزیگ و سلتاویگو 2 هافبک خرید

بازی بعدی ناپولی مقابل فیورنتینا است و بعد از آن هم به مصاف یوونتوس صدرنشین جدول رده‌بندی سری A می‌رود.

هافبک سابق میلان در پایان اظهار داشت: من انتظارم دارم که بازی ناپولی پیشرفت و ثبات پیدا کند. در دو بازی قبلی‌مان مقابل اینتر و لاتزیو، ما 45 دقیقه اول خوب بودیم اما در نیمه دوم خودمان را به دردسر انداختیم.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سری A ناپولی جنارو اگتوزو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A ناپولی سری A ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۸۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپولی - آاس رم: ترکیب رسمی

تا ساعتی دیگر در دیداری حساس، ناپولی میزبان رم است.

ناپولی و‌ آاس رم در هفته ۳۴ سری آ 2023/24 از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف یکدیگر می روند. ترکیب رسمی دو تیم به شرح زیر است:

ترکیب ناپولی مقابل رم

ترکیب رم مقابل ناپولی

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • آنچلوتی: گنابری شاید گل بزند، وینیسیوس هم همین‌طور
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • ناپولی - آاس رم: ترکیب رسمی
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم