Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس‌جمهور گفت: سیاست دولت و شخص آقای دکتر روحانی واگذاری هر چه سریعتر شرکت‌های دولتی و از جمله استقلال و پرسپولیس است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه گزارش روند واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با حضوردکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور، دکتر سلطانیفر وزیر ورزش و جوانان، دژپسند وزیر اقتصاد، جهرمی وزیر ارتباطات، شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و روسای سازمان های خصوصی سازی و بورس در دفتر معاون اول برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رییس جمهور با قابل قبول خواندن تلاش های وزارت ورزش و جوانان و سازمان های  خصوصی سازی و بورس برای واگذاری دو شرکت استقلال و پرسپولیس گفت : سیاست دولت و شخص آقای دکتر روحانی رییس جمهور واگذاری هر چه سریعتر شرکت‌های دولتی و از جمله این دو باشگاه است.

دکتر جهانگیری گفت: رضایت هوادران پر شمار استقلال و پرسپولیس و مردم باید مد نظر باشد و البته وزیر ورزش و جوانان به این مورد توجه زیادی دارد و مایه خرسندی است. 

معاون اول رییس جمهور افزود: امیدوارم با خصوصی شدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شاهد رشد بیشتر فوتبال باشگاهی و در نهایت ارتقای کیفیت بازیهای تیم ملی فوتبال ایران باشیم.

دکتر جهانگیری گفت: وزارت ورزش و جوانان با سازمان های بورس و خصوصی سازی در اجرای قانون خصوصی سازی برای واگذاری این دوباشگاه همکاری خوبی دارند.

معاون اول رییس جمهور گفت: واگذاری هر چه سریعتر دو باشگاه فرهنگی - ورزشی استقلال و پرسپولیس مورد تاکید دولت است و امیدوارم بزودی و با طی مراحل کارشناسی و فنی این اتفاق خوب بیفتد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال اسحاق جهانگیری پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود، گفت: پیش قرار داد‌های ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است.   به گزارش تسنیم؛ روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که ۸ جلسه کارگروه تشکیل شده است.   وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین‌های معتبر در این جلسات شرکت کردند.   معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  ۱۰۰ نفره طراحی شود، گفت: پیش قرارداد‌های ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • جاماندگان سهام عدالت بخوانند
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان به وزارت رفاه
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند