Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رضا فلاح روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان با اشاره به امدادرسانی هلال احمر در ۹۰ روستای گرفتار در سیل و آب گرفتگی افزود: ۳۳ تیم با ۱۱۹ نفر امدادگر به هفت هزار و ۲۴ نفر در شهرستان‌های منوجان، کهنوج، ریگان، قلعه‌گنج و غیره امدادرسانی کردند.

وی با اشاره به ارائه خدمات و امدادرسانی‌ به مناطق و روستاهای حادثه دیده از برف و کولاک گفت: امدادرسانی به ۲۳ روستا، مناطق کوهستانی و محورهای مواصلاتی در شهرستان‌های کرمان، ساردوییه، شهداد، سیرجان، دهبکری بم توسط ۲۴ تیم اعزامی به یک هزار و ۱۹۷ نفر انجام شده است که از این آمار ۱۷۴ خودرو گرفتار شده در برف رهاسازی شدند و ۴۰۴ نفر اسکان یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان ، چهار تیم امداد و نجات این جمعیت همراه با وانت‌های کمک‌دار برای امدادرسانی مردم سیل‌زده به استان سیستان و بلوچستان اعزام شده است.

فلاح با اشاره به ارسال ۲۰ تُن مواد غذایی توسط جمعیت هلال احمر کرمان به استان سیستان و بلوچستان افزود: تا کنون یکهزار و ۸۰۰ چادر امدادی و یکصد بسته غذایی ۷۲ ساعته نیز به این استان ارسال شده است. 

وی اظهار داشت: شهروندان کرمانی در صورت تمایل برای کمک به حادثه دیدگان ناشی از سیل در استان سیستان و بلوچستان و برخی از نقاط جنوب و جنوب شرقی کشور می توانند وجوه نقدی خود را به حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر نزد تمامی بانک ها واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان تصریح کرد: همچنین شماره حساب ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ نزد بانک ملت و شماره حساب ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ نزد بانک رفاه کارگران و کد دستوری #۱۱۲* نیز برای جمع آوری وجوه نقدی در اختیار شهروندان کرمانی قرار گرفته است.

وی افزود: اقلام غیرنقدی شامل انواع پتو، موکت و زیرانداز نو، موادغذایی و بهداشتی نیز در شعب جمعیت هلال احمر شهرستان ها در سراسر استان جمع آوری می شود.

برچسب‌ها امدادرسانی کرمان ایرنا جمعیت هلال احمر پروندهٔ خبری چهره زمستانی استانها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امدادرسانی کرمان ایرنا جمعیت هلال احمر امدادرسانی کرمان ایرنا جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۸۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۴۲ روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در محور خوی_چایپاره، واژگونی خودروی پرشیا گزارش شد.   وی افزود:امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ایواوغلی خوی بلافاصله با آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند؛ در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی حادثه دیدگان و مصدومین انجام و تنها مصدوم حادثه به مرکز درمانی اعزام گردید.

دیگر خبرها

  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • آغاز سیل و آب‌گرفتگی در چهار استان کشـور
  • امدادرسانی هلال‌احمر در ۴ استان متاثر از بارش‌ها
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در چهار استان کشور
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد