Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی ــ نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی آموزش و پرورش را سرمایه بزرگ کشور خواند و افزود: این نهاد باید بستر مناسبی برای پرورش خدمتگزاران کشور باشد.

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان امروز، 25 دی ماه در دیدار اعضای شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: آموزش‌و‌پرورش باید به‌خوبی به نقش پرورشی خود بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: اهمیت شورا و مشورت بسیار بالا است که در قرآن کریم سوره‌ای به نام شورا وجود دارد  که مشورت  پشتیبان عقل و خرد انسان می باشد.

وی خاطرنشان کرد: شوراهای آموزش‌وپرورش فرصتی است تا تصمیم‌گیری گروهی صورت گیرد و نتیجه خوبی برای جامعه به بار بیاورد.

حجت‌الاسلام یعقوبی خاطرنشان کرد: شوراهای آموزش‌و‌پرورش بازوی برای شورای عالی می‌باشد که می‌توانند با تصمیم‌های سازنده خود در تصمیم‌های این شورا اثر مثبت بگذارند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن شورای آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در رابطه با ترمیم معدل داوطلبان کنکور، گفت: این موضوع جزو اختیارات آموزش و پرورش است و ما به این ارگان کمک می‌کنیم. 

وی افزود: از ابتدای هفته سازمان سنجش سامانه الکترونیکی را باز کرده و وزارت آموزش و پرورش هم از روز گذشته این درگاه را باز کرده تا داوطلبان را تایید و برای ثبت‌نام به سمت آموزش و پرورش هدایت کنیم. 

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان برای ترمیم معدل یکبار بیشتر فرصت ندارند که خرداد ماه همزمان با آزمون‌های پایه‌های تحصیلی برگزار می‌شود. 

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور اعلام شد
  • چالش کمبود معلم و نیرو در مازندران رفع شده است
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • مدارس کانکسی در زنجان به حداقل ممکن رسیده است
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • دیپلماسی مهارت یکی از راهبردهای کلیدی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود