Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام بهزاد زارع گفت: ابزارهای نظارتی مجلس تنها راه به حرکت وادار کردن دولت برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است و یک مجلس مقتدر و کارآمد می تواند ضمن ریل گذاری صحیح برای دولت و استفاده از ابزارهای نظارتی، موتور خاموش دولت را روشن کرده و اقتصاد کشور را به حرکت درآورد.

حجت الاسلام بهزاد زارع، عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره اهمیت روی کار آمدن مجلسی مقتدر برای حل مشکلات معیشتی مردم گفت: ابزارهای نظارتی مجلس تنها راه به حرکت وادار کردن دولت برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است و یک مجلس مقتدر و کارآمد می تواند ضمن ریل گذاری صحیح برای دولت و استفاده از ابزارهای نظارتی، موتور خاموش دولت را روشن کرده و اقتصاد کشور را به حرکت درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجلس مقتدر زمانی شکل خواهد گرفت که از نمایندگان آن صدایی واحدی بگوش برسد نه اینکه برخی نمایندگان بخواهند با ناکارآمدی دولت همراهی کرده و برخی دیگر فقط به فکر منافع شخصی خود باشند.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، اضافه کرد: آن دسته از دلسوزان مردم و نمایندگان دغدغه مند نیز در چنین مجلسی نمی توانند کاری از پیش ببرند و در چنین شرایطی است که وحدت معنای حقیقی خود را یافته و می تواند در کشور گره گشا باشد.

حجت الاسلام زارع با اشاره به اینکه مجلس لابی باز، دولت را لابی باز خواهد کرد، عنوان کرد: اگر مجلس به عنوان یک بازوی نظارتی در راس امور باشد دولت موظف به اجرای مُر قانون خواهد شد و اگر مجلس از راس امور افتاد قوه مجریه نیز قانون گریز خواهد شد.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی نجات اقتصاد و معیشت مردم را در گرو کار توام با وحدت دانست و گفت: ناکارآمدی دولت از یک سو و اقدامات غیرکارشناسی از سوی دیگر باعث شده که امروز در جامعه مردم تحت فشار های سنگین اقتصادی قرار داشته باشند، قدرت خرید مردم به شدت کاهش یافته و رکود گریبان اقتصاد کشور را گرفته است.

وی با بیان اینکه مجلس آینده باید به دنبال طرح هایی باشد که قبل از هرچیز فشار اقتصادی از دوش مردم برداشته شود، افزود: اینکه در کشور بدون اینکه هیچ اقدام مقدماتی برای کاهش فشار بر اقشار محروم انجام شود، یک شبه سیصد درصد افزایش قیمت سوخت رخ می دهد، نشان دهنده بی تدبیری دولت و اینکه نمایندگان مجلس از این امر اظهار بی اطلاعی می کنند نیز خود نشان از ناکارآمدی مجلس است.

عضو شورای ائتلاف جبهه انقلاب اسلامی تصریح کرد: باید مجلسی روی کار باشد که بودجه سالانه کشور را اصلاح کرده و معافیت های مالیاتی بی حساب و کتاب را لغو کند؛ نباید در یک جامعه اسلامی سلبریتی ها با درآمدهای میلیاردی از پرداخت مالیات معاف باشند اما یک کارگر یا یک کارمند قبل از دریافت کمترین سطح حقوق در جامعه مالیات پرداخت کند.

حجت الاسلام زارع گفت: نمایندگان دلسوز مردم در مجلس آینده اصلاح قیمت بنزین را در دستور کار خود قرار خواهند داد چرا که در این زمینه کارهای کارشناسی بسیاری از سوی چهره های انقلابی و دغدغه مند صورت گرفته که می تواند جایگزین طرح افزایش سیصد درصدی قیمت بنزین باشد.

وی در پایان با بیان اینکه بودجه سالیانه کشور باید هدفمند و اصلاح شده باشد ادامه داد: در 6 سال گذشته هیچ برنامه ای برای رونق تولید در کشور وجود نداشت و متاسفانه نه دولت گامی در این زمینه برداشته و نه مجلس اهرمی برای فشار به دولت بوده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۸۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور

سید علی یزدی خواه نماینده مردم، تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی از تدوین نامه‌ای خطاب به وزیر کشور خبر داد که در آن به تصمیمات برای تقسیمات جدیدی کشوری و تعرض به یکپارچگی شهرستان ری اعتراض شده است.

آنگونه که ایلنا روایت کرده، متن این نامه که به امضای جمعی از نمایندگان تهران رسیده به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر وحیدی

وزیر محترم کشور

سلام علیکم؛

با صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص)؛ همانگونه که استحضار دارید، ملک ری یکی از کهن ترین شهرهای جهان با قدمت بیش از ۸ هزار سال بوده و شیخ البلاد و عروس جهان اسلام با هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی خود با تعبیر زیبای رهبر فرزانه انقلاب به عنوان قبله تهران معرفی گردیده است.

پیرو اخبار واصله در خصوص طرح تشکیل استان های تهران غربی و شرقی، تاکید می گردد طرح مذکور به هیچ وجه نباید منجر به جابجایی محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش های پنجگانه ... ری گردد.

هرگونه تغییر و جابجایی در محدوده سیاسی کنونی، علاوه بر صدمه به هویت و تاریخ این شهرستان، خسارات جبران ناپذیری بر سرمایه های مادی و معنوی مردم ولایت مدار شهرستان ری وارد و موجبات اعتراض شدید اهالی و ساکنین را فراهم می آورد.

لذا تقاضامند است دستور فرمائید از هرگونه تغییر و جابجایی در محدوده جغرافیایی شهرستان ری احتراز و قبله تهران بدون کوچکترین خدشه و به صورت یکپارچه در حریم حرم حضرت عبدالعظیم (ع) حفظ گردد و جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

بدیهی است با توجه به مطالبات مردمی جهت تحقق این مهم، از همه اختیارات و ظرفیت های قانونی مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی استفاده خواهد گردید.

tags # مجلس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • محمودزاده: پرونده چای دبش لاپوشانی شد، در پرونده کاظم صدیقی هم کوتاهی شد /چرا تا قبل از عذرخواهی صدیقی ورودی به پرونده زمین خواری در ازگل نشد؟
  • محمودزاده: موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند