Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با هفته فیلم و عکس خراسان شمالی که از عصر امروز چهارشنبه آغاز می شود و تا آخر دی ماه ادامه دارد، ۴۷ فیلم هنرمندان در سینما عمیق بجنورد اکران می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ جدول زمانبندی اکران فیلم های هفته فیلم و عکس خراسان شمالی که از عصر امروز چهارشنبه (25 دی) آغاز می شود و تا «30 دی » ادامه دارد، اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در هفته فیلم و عکس خراسان شمالی که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تدارک دیده شده، در مجموع ۴۷ فیلم هنرمندان در سینما عمیق بجنورد اکران می شود.

 

بر اساس این خبر، فیلم  «در جستجوی فریده» به کارگردانی کوروش عطایی و آزاده موسوی، عصر امروز چهارشنبه ساعت ۱۷ و همچنین فیلم های «قارشلق» به کارگردانی رضا غلامی مطلق، «در چوبی» به کارگردانی ناصر فکور، «بزنی می زنن» به کارگردانی محمدرضا علی آبادی، «ره آب» به کارگردانی ایمان بدری، "رقص" به کارگردانی روح الله علی آبادی و "کیف تو کیف" به کارگردانی محمد رضا علی آبادی فردا پنج شنبه (۲۶ دی) در سینما عمیق بجنورد اکران می شود.

 

فیلم های "کی کی" به کارگردانی سعید آقایی، "قصاب ها قهوه نمی نوشتند" به کارگردانی محمد رضا علی  آبادی، "آب" به کارگردانی حسام جواد زاده، "مسیرآبی" به کارگردانی احسان کمالی، "ویلچر" به کارگردانی بهنام محمدی، "پاییزی با طعم بهارنارنج" به کارگردانی جواد روحانی،"مرداب رنگی" به کارگردانی مهتاب محمودی و "آبی نیست" به کارگردانی نوح امانی از دیگر فیلم هایی است که روز جمعه ۲۷ دی ماه در سینما عمیق اکران خواهد شد.

 

اکران فیلم های "یکصد و هشتاد و..." به کارگردانی زهرا براتی، "مردی که به زن پنجمش بال مرغ داد" به کارگردانی محمد رضا علی آبادی، "پنجره"  به کارگردانی همتا گلزاری و پریناز میرحسینی، "تنهایی هامون" به کارگردانی مهدی قربانی، "رفتگر" به کارگردانی محمد جواد مهریزی، "مقنی فوت کرد" به کارگردانی علی حیدری، "میزاث پدر" محراب نظری و"دیوار شیشه ای" به کارگردانی هومن پارسا هم روز شنبه (۲۸ دی) انجام می شود.

 

"زندگی پروانه ای" به کارگردانی احسان کمالی،"برای فروش" به کارگردانی علی بنائیان،"رژلب" به کارگردانی مریم حاتم نژاد، "ثانیه های پلاستیکی" به کارگردانی ناصر فکور، "دایره بودن"به کارگردانی محمد رضا علی آبادی، "ما هرگز به ماه سفر نمی کنیم" به کارگردانی وجیهه اکبری، "اینجا هوا ابری نیست" به کارگردانی امیر براتی، "گل های دروغگو" به کارگردانی همتا گلزاری و پریناز میرحسینی، "چرتکه" به کارگردانی محمد مهدی وحیدی و"نقص" به کارگردانی امیر محمد اصغری  از دیگر فیلم های کوتاهی است که یکشنبه (۲۹ دی) در سینما عمیق اکران عمومی می شود.

 

اکران فیلم های "رقصنده در باد" به کارگردانی علی بنائیان، "مردها برابرترند" به کارگردانی رضا غلامی مطلق، "توپ زمان" به کارگردانی حسین توحیدی، "آمبولیسم" به کارگردانی روح الله علی آبادی، "خرید" به کارگردانی مرتضی صفا منصوری، "سوم شخص" به کارگردانی احسان کمالی، "جبران" به کارگردانی محمدرضا ابراهیمی ایور، "بخاری" به کارگردانی روح الله علی آبادی،"حال خوب" به کارگردانی اسماعیل حصاری، "پرپرواز" به کارگردانی داوود وحیدی،"آتش بس" به کارگردانی محمد صدرا قلی زاده، "هیچ زحمتی بیهوده نیست" به کارگردانی ماهان اسدی، "خانه " به کارگردانی روح الله علی آبادی و "سرباز پروانه"  به کارگردانی حسین فیروزه هم در روز آخر این برنامه فرهنگی انجام خواهد شد.

 

گفتنی است؛ ساعت اکران فیلم ها در روزهای اعلام شده ساعت 17 و در محل سینما عمیق خواهد بود.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سقوط هواپیمای اوکراینی طرح ملی فهما هواپیما مسجد سردار سلیمانی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته فیلم و عکس فرهنگ و ارشاد اکران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | کشف عمیق‌ ترین حفره آبی جهان در مکزیک

به گزارش جام جم آنلاین، مانند سیاهچاله‌های فضایی در منظومه شمسی، ویژگی‌های مرموزی نیز روی زمین وجود دارند که گودال‌های آبی هستند. عمق این حفره‌های عظیم در اقیانوس‌های زمین ممکن است به اندازه طول آسمانخراش باشد.

تصور می‌شود این حفره‌های مذکور که اواخر عصر یخی به وجود آمده باشند، نقاط اکولوژیکی مهمی هستند که انبوهی از گیاهان و حیوانات در آن‌ها زندگی می‌کنند. اکنون محققان بزرگترین حفره آبی در جهان را شناسایی کرده اند که در خلیج چتومال واقع در مکزیک قرار دارد.

حفره آبی مذکور به نام «تام جا» (Tamm Ja) در زبان قوم مایا به معنی آب عمیق است و عمق آن به ۴۲۰ متر زیرسطح دریا می‌رسد. محققان تاکنون هیچ گاه به انتهای این گودال نرسیده اند.

پیش از این محققان تصور می‌کردند تام جا دومین گودال آبی جهان باشد، اما اندازه گیری‌های جدید حاکی از آن است که عمق آن از گودال رکورد دار پیشین که در چین قرار دارد، بیشتر است.

نمونه برداری و بررسی حفره آبی تام جا در سپتامبر ۲۰۲۱ میلادی انجام شد، اما محققان سال قبل از وجود آن خبر دادند. به هر روی آن‌ها عمق این حفره را ۲۷۴.۴ متر تخمین می‌زدند که معادل ارتفاع برج ویلیامز در هیوستن آمریکا است.

اما در واقع تخمین‌های پیشین ۴۰۰ فوت کوتاه‌تر از عمق تایید شده فعلی هستند. محققان طی یک بررسی جدید در چتومال مکزیک توانستند با کمک ابزار پروفایلر CTD (رسانایی، دما و عمق) در دسامبر سال گذشته به تخمین دقیق تری از عمق تام جا دست یابند.

این دستگاه مجموعه‌ای از کاوشگرهاست که به یک قاب فلزی دایره شکل متصل هستند و به وسیله یک کابل به اعماق آب ارسال می‌شود.

قبل از آن محققان از روش نگاشت صداگیر پژواک (echo sounder mapping) استفاده کردند که با کمک پالس‌های امواج صوتی عمق را تخمین می‌زند.

در دسامبر ۲۰۲۳ میلادی یک ماموریت اکتشافی غواصی انجام شد تا شرایط محیطی در این گودال شناسایی شود. سوابق پروفایلر CTD از ۴۲۰ متر زیر سطح دریا فراتر رفت و هنوز به انتهای گودال نیز نرسیده بود. به این ترتیب تام جا به عنوان عمیق‌ترین گودال آبی جهان تایید شد.

 

دیگر خبرها

  • ویدیو/ عمیق‌ترین چاله آبی جهان در مکزیک پیدا شد
  • عمیق ترین حفره آبی جهان در این منطقه کشف شد
  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • عکس | کشف عمیق‌ ترین حفره آبی جهان در مکزیک
  • میراث «پل آستر» در سینما
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • «مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید
  • قطعه‌ای مسحور کننده از ویولن‌نوازی استاد نصرالله شیرین آبادی + ویدئو
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس