Web Analytics Made Easy - Statcounter

کولیوند با اشاره به اتمام ساماندهی۹۳ درصد گلزارها و مزارهای شهدا در گیلان اظهار کرد: هفت درصد گلزار کل کشور متعلق به گیلان است و این استان رتبه چهارم کشوری را در بخش گلزار ها دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «خداکرم کولیوند» امروز(۲۵ دی) در نشست هم اندیشی با مدیران بنیاد استان گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌خصوص سردار شهید قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شهید سلیمانی سردار دلها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل مسکن و امور گلزارهای بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: عظمت شهدا بیشتر از عظمت هر انسانی است اما عظمت شهید سلیمانی به‌واسطه اقداماتش در جهت کسب بیشتر رضایت خدا افزون شد و مردم هم در تشییع پیکر این شهید بسیار قدرشناسی کردند.

 

وی در ادامه به فعالیت های اداره تامین مسکن و امور گلزارهای بنیاد شهید کشور اشاره کرد و گفت: این اداره دارای سه بخش گلزارها، مناسب سازی شهری و بخش تامین مسکن است.

 

کولیوند با بیان اینکه رتبه گیلان در دو بخش اداره تامین مسکن و امور گلزارها مطلوب و راضی کننده است، افزود: گیلان هفت درصد گلزارهای کل کشور و سه درصد مزارهای کشور را دارد.

 

وی گیلان را دارای رتبه سوم در بخش مسکن و مناسب سازی و در بخش گلزارها رتبه چهارم کشوری اعلام و بیان کرد: ساماندهی ۹۳ درصد این گلزارها و مزارها به اتمام رسیده است و از این رو در این استان جای نگرانی نیست.

 

کولیوند با تاکید بر ضرورت مرمت و نگهداری گلزارها و مزارهای شهدا خاطرنشان کرد: طبق قانون، مرمت و نگهداری بر عهده دستگاه های دیگر است و می بایست مطالبه گری کنیم اما این دلیل نمی شود که از کمکی دریغ کنیم.

 

وی ادامه داد: قالب گلزارهای باقی مانده در کشور زیر ۱۰ مزاری و یا یک، ۲ و سه مزاری است.

 

کولیوند با تاکید بر اینکه در تلاش هستیم که استانداران را در حوزه عملکردشان نسبت به ساماندهی و نگهداری گلزارهای استان فعال کرده و این روند را ارزیابی می کنیم، گفت: این امر موجب تحرک بین استانداران می‌شود.

 

وی در ادامه با ابراز ناراحتی از اینکه استان گیلان ۱۱۱ شهید دارد که مزارشان مشخص نیست، گفت: با وارد کردن کد ملی هر شهیدی در سامانه بنیاد باید تمام مشخصات آن و مکان مزارش مشخص شود.

 

این مقام مسئول اذعان کرد: ۱۳ هزار مزار نامشخص در کل کشور داریم که باید این مسئله مشخص شود.

 

کولیوند با اشاره به راه اندازی سیستم زیارت مجازی در کشور، اظهار کرد: اکنون بیش از ۴۰ هزار عکس در این سیستم بارگذاری شده که با ورود کد، عکس سه بعدی آن گلزار بر روی صفحه ظاهر می شو و باید به همت معاونت فرهنگی دست‌نوشته ها و وصیت نامه ها هم بارگذاری تا بهره‌برداری اش همه جانبه باشد.

 

وی با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی وام های مسکن بنیاد شهید، بیان کرد: افزایش وام مسکن دلیل بر افزایش قدرت خرید نیست زیرا با افزایش وام ها نرخ مسکن نیز بالا می‌رود.

پایان پیام/165

منبع: شبستان

کلیدواژه: سقوط هواپیمای اوکراینی رویداد ملی فهما مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما مسجد مسجد سردار سلیمانی مسجد سامانه بچه های مسجد ساماندهی گلزارهای تک مزاری گلزار شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ابوطالب شفقت، استاندار جدید لرستان به همراه معاونان و حجت الاسلام هبت اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت در گلزار شهدای خرم‌آباد حضور یافت و ضمن ادای احترام به شهدا با خانواده آنها دیدار کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • حفاظت از انفال مهمترین رسالت هر جنگلبان است
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان