Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضوان حکیم‌زاده روز چهارشنبه در مراسم امضای این تفاهمنامه در مشهد که با حضور رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد افزود: انسان‌ها در قبال یکدیگر مسوولیت دارند و باید به رشد هم کمک کنند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان عادی در کنار دانش‌آموزان دارای نیازهای ویژه، فرصت مسوولیت پذیری و رشد و تربیت را پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نگرش دانش‌آموزان عادی به دانش‌آموزان دارای نیازهای ویژه باید تغییر کند و این تغییر نگرش و یادگیری رفتار با این دانش‌آموزان از برنامه‌های این معاونت است.
حکیم زاده افزود: برای آموزش خانواده دانش‌آموزان دارای نیازهای ویژه نیز باید برنامه‌ریزی شده و آموزش‌های لازم به آنها داده شود.
وی ایران را یکی از کشورهای پیشگام در اجرای طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان دانست و ادامه داد: این طرح به پوشش ۱۰۰ درصدی نزدیک شده و اگر بتوانیم این سنجش را از چهار سالگی شروع کنیم مداخلات درمانی موثرتر و به هنگام‌تر خواهد شد.

وی گفت: مهمترین چالش‌ در زمینه مسایل دانش‌آموزان دارای نیازهای ویژه مربوط به دانش‌آموزان روستایی است که از خدمات آموزشی کمتری بهره‌مند هستند.

در این مراسم تفاهمنامه‌ای با هدف تقویت تعاملات و توسعه آموزش تلفیقی دانش‌آموزان دارای نیازهای ویژه و عادی در مشهد میان معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به امضا رسید.

استان خراسان رضوی دارای حدود ۱۷ هزار دانش‌آموز استثنایی در مقاطع مختلف است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 آموزش و پرورش استان خراسان رضوی دانش آموزان مشهد وزارت آموزش و پرورش قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمی خاص برای دانش آموزان خاص

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل وقتی سخن از دانش آموزان با نیاز‌های ویژه به میان می‌آید بی شک به معلمانی می‌رسیم که عاشقانه به آموزش افرادی می‌پردازند که به دلیل نقص‌های خاص جسمی و ذهنی باید در مدارس خاص تحصیل کنند.
دانش‌آموزان استثنایی با تمام محدودیت‌ها، دانش‌آموزانی با استعداد و مشتاق یادگیری هستند و قطعا می‌توانند مانند دیگر دانش‌آموزان، آینده روشنی داشته و نقش موثری در جامعه داشته باشند.
در این میان معلمان مدارس استثنایی نیز نقش خطیری بر عهده دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی معلمی خاص برای دانش آموزان خاص

دیگر خبرها

  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • معلمی خاص برای دانش آموزان خاص
  • خودآگاهی و شناخت اجتماعی برای هدایت تحصیلی نیاز است
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در کردستان