Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت‌الله عسگری بعدازظهر چهارشنبه در نشست کارگروه فرش استان سمنان به میزبانی سالن کوثر استانداری بابیان اینکه دغدغه فرش‌بافان استان سمنان به‌منظور حمایت از تولیدکننده می‌بایست رفع شود، ابراز داشت: ارائه تسهیلات مشاغل خانگی برای حل مشکلات معیشت فرش‌بافان اقدامی که می‌تواند مشکلات این بخش از جامعه را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه فرش قدمت طولانی در اقتصاد خانوار از قدیم داشته است، افزود: به‌منظور احیای این هنر و توجه به تولیدکنندگان فرش‌بافی می‌بایست حمایت از این افراد و حل مشکلات زیرساختی با جدیت پیگیری شود تا شاهد رونق این هنر دست در استان سمنان باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه یکی از مشکلات عمده پیش روی فرش‌بافان نبود جای ثابت برای تولید و فروش است، ابراز داشت: این اقدام با برنامه‌ریزی اصولی در سمنان در دستور کار می‌بایست واقع شود.

عسگری بابیان اینکه احیای هنر فرش‌بافی می‌تواند اقتصاد و ارزآوری را برای استان به همراه داشته باشد، در ادامه اضافه کرد: به این منظور راه‌اندازی خانه فرش با تلاش شهرداری سمنان، اتحادیه فرش و شرکت شهرک‌های صنعتی استان با جدیت می‌بایست دنبال شود.

کد خبر 4826638

منبع: مهر

کلیدواژه: فرش دستبافت استانداری سمنان قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف ایلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بوشهر شهرکرد شهادت تعطیلی مدارس گرگان خطبه های نماز جمعه سپاه پاسداران شیراز قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۹۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی دغدغه‌ی کارگران استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشست سه جانبه نمایندگان دولت، کارفرمایان و کارگران که به میزبانی خانه کارگر استان یزد و همزمان با هفته کارگر برگزار شد برخی دغدغه‌ها و مشکلات کارگران استان در زمینه‌های معیشت، بیمه، مسکن و فعالیت اعضای تشکل‌های کارگری مطرح شد.   در این جلسه مقرر شد آنچه در استان قابل حل و رفع است انجام و آنچه نیازمند پیگیری در تهران است از طریق نمایندگان و دیگر مسئولان ارشد استان پیگیری شود.

دیگر خبرها

  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • بررسی دغدغه‌ی کارگران استان یزد
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی