Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، کلنگ‌ ساختمان آموزشی «شهید سپهبد قاسم سلیمانی» و طرح توسعه دانشکده دندانپزشکی را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) به زمین زد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به استان اصفهان، کلنگ طرح توسعه دانشکده دندانپزشکی و مجتمع آموزشی سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی را به زمین زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با حضور آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان، دکتر علی سروری مجد مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها، دکتر پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و جمعی از مدیران دانشگاهی برگزار شد، طرح توسعه دانشکده دندانپزشکی کاربری آموزشی، درمانی و اداری و مجتمع آموزشی سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با کاربری آموزشی، تحقیقاتی و اداری کلنگ‌زنی شد.

گفتنی است دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) با بیش از 3هزار مترمربع زیربنا با ظرفیت 120 دستگاه یونیت و مجتمع آموزشی سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی نیز با زیربنای بیش از 7هزار و 800 مترمربع در 7 طبقه از محل منابع خیرین تامین بودجه و اعتبار شده است.

همچنین امضای تفاهم‌نامه اتصال واحد نجف‌آباد به خط 2 مترو اصفهان از طریق قطار شهری نجف‌آباد - اصفهان، حضور در جلسه هیأت امنای استان اصفهان و بازدید از حوزه علوم پزشکی واحد اصفهان (خوراسگان) از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به اصفهان است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی زمین مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۹۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،بیش از دوهزار نفر از دختران و مادران اصفهانی در آرامگاه سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان با شهیدان به ویژه  سردار دل‌ها،  پیمانی دوباره بستند.

این کاروان دیشب همزمان با لحظه شهادت حاج قاسم در گلزار شهدا کرمان باردیگر بر ادامه راه شهدا تاکید کردند.

پیمودن مسیر پیاده روی مصلی  امام علی( ع )کرمان تا بیت الزهرا حاج قاسم از دیگر برنامه های این کاروان بود.

این زائران از استان اصفهان و با ۵۰ دستگاه اتوبوس از ۴۰ منطقه در اصفهان راهی کرمان شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر سهم بسزایی در تربیت روانشناس دارد