Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه بین‌الملل ــ در حالی‌که قرار بود یک کارآفرین مسلمان به عنوان یکی از نامزدان اتحادیه سوسیال مسیحی برای پست شهرداری در انتخابات منطقه والرشتاین در ایالت بایرن آلمان حضور یابد، اما او به دلیل اعتراضات از شرکت در انتخابات محلی انصراف داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در آلمان، شنر شاهین به تازگی اعلام کرده است که به دلیل اعتراضات بسیار به اعتقادات مذهبی‌اش در انتخابات محلی والرشتاین شرکت نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرد ۴۴ ساله در این باره گفت: «افراد زیادی با نامزدشدن من مخالفت کردند. به اعتقاد آنان، یک مسلمان نمی‌تواند نماینده یک حزب مسیحی باشد. من پیش از این نمی‌دانستم که مذهب در انتخابات شهری و محلی نقش مهمی ایفا می‌کند.»

این کارآفرین آلمانی که در خانواده‌ای ترک متولد شده است، چندی پیش، از سوی رهبر اتحادیه سوسیال مسیحی در منطقه والترشتاین به اعضای حزب معرفی شد. شاهین قرار بود به وسیله حزب سوسیال مسیحی برای در انتخابات شهرداری نامزد شود. با این وجود، سایر افراد مطرح شده برای این پست تهدید کردند که در صورت حضور فردی مسلمان از شرکت در انتخابات کناره‌گیری می‌کنند.

همچنین نمایندگان بوندستاگ و اعضای انجمن‌های محلی در منطقه والرشتاین اعتراضات گسترده‌ای علیه شاهین به راه انداختند. آنها مدام اعلام می‌کردند که نمی‌خواهند فردی مسلمان برای پست شهرداری نامزد شود.

این‌ها در حالی است که به گفته شاهین برخی اعضای حزب تلاش کردند تا او در انتخابات حضور داشته باشد. این گروه تأکید داشتند که شاهین  قرار است برای پست شهرداری نامزد شود و کشیش نیست. اما افراد زیادی در سطح حزب نیز با نامزدشدن این کارآفرین مسلمان برای پست شهرداری به شدت مخالف بودند.

با این وجود، شاهین از هیچ‌ یک از اعضای حزب ناراحت و دلگیر نیست. او در این باره گفت:« اکثر اعضای حزب که با حضور من در انتخابات شهرداری مخالف بودند، بالای ۶۰ سال سن دارند و نمی‌توان عقاید آنها را تغییر داد. وقتی آنها گفتند که من را به خاطر عقاید مذهبی نمی‌خواهند، بسیار ناامید شدم. اما بعد به این نتیجه رسیدم که آنها هنوز آماده پذیرش این اتفاق نیستند. مسلمانان هنوز نمی‌توانند در این کشور شهردار شوند و من باید شرایط را بپذیرم.»

آنطور که گزارش‌های محلی نشان می‌دهد؛ انتخابات شهرداری والرشتاین ۱۵ مارس 2020 (25 اسفندماه سال جاری) برگزار می‌شود و حزب اتحادیه سوسیال مسیحی نامزدی برای پست شهرداری معرفی نکرده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خبرگزاری قرآن آلمان شهرداری انصراف والرشتاین مذهب قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۹۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال خوب| برآورده شدن آرزوی دختر کارآفرین

دختر کارآفرین سبزواری از مشکلاتی می‌گوید که طی چند سال پشت سر گذاشته تا به آرزوی کودکی‌اش که باعث حال خوبش می‌شود برسد.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075654 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حال خوب| برآورده شدن آرزوی دختر کارآفرین
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • بانوی کارآفرین نظرآبادی
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر