Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@16:43:23 GMT

امام جمعه بیرجند: از فتنه نباید ترسید

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۲۹۱۵۷

امام جمعه بیرجند: از فتنه نباید ترسید

آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام سیدعلیرضا عبادی، امروز 25 دی جاری در دیدار با مدیران و خبرنگاران استان، با بیان تسلیت به خانواده جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای اوکراین و مراسم تشییع سردار سلیمانی، گفت: آمریکای جنایتکار یک حاج قاسم سلیمانی را از ما گرفت، اما میلیون‌ها حاج قاسم سلیمانی زنده شدند.

وی افزود: دشمنان باید بداند که خطر شهید حاج قاسم سلیمانی برایشان بیشتر از سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبادی ادامه داد: فتنه آسیب دارد، اما تمام ابعادش این نیست، چراکه فتنه‌ها درکنار آسیب‌هایی که ایجاد می‌کند، بصیرت‌افزایی و پختگی را افزایش می‌دهد.

به گزارش ایسنا، امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه فتنه مانند طوفان گرد و غبار ایجاد و بعد فروکش می‌کند، افزود: باید برای شرایط آماده باشیم تا آسیب نبینیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه متاسفانه برخی مسئولان متناسب با زمان آمادگی ایجاد نکرده‌اند، تصریح کرد: باید واقف به اثرات فضای مجازی و جنگ نرم باشیم.

عبادی با بیان اینکه دشمن بر روی بخش‌های خانوادگی، اجتماعی، اقتصادی و شخصی تاثیرگذار است، اظهار کرد: دشمن فضای مجازی را رصد می‌کند و باید مراقب بود.

وی با بیان اینکه دشمن ابتدا با جنگ نظامی و سپس با کار روی افکار و عقیده افراد بر یک کشور تاثیر می‌گذارد، اظهار کرد: اگر در گذشته دشمن با بمب اتمی جنگ می‌کرد، اما امروز این جنگ‌ها پاسخ نمی‌دهد.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: دشمن، عقیده و فرهنگ مردم را تصرف می‌کند تا همه چیز را صاحب شود، اما اگر فرهنگ، عقیده و اخلاق جامعه را فاسد کردند، آن وقت نمی‌توان آن را بازسازی کرد.

عبادی تصریح کرد: دشمن روی این موارد سرمایه‌گذاری می‌کند و باید دانست افرادی که در جبهه بیگانه هستند خردورزی ندارند، چراکه این افراد از هیچ دروغ می‌سازند، اما کار رسانه با اهمیت است و افراد رسانه باید این سنگر را حفظ کنند که امانت الهی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: از جمله گروه‌هایی که می‌توانند در این وضعیت، آشوب‎‌ها و جنگ نرم و فرهنگی دشمن سنگرهای خود را حفظ کنند، رسانه‌ها هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علیرضا عبادی امام جمعه بیرجند فتنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 حجت‌الاسلام دهقان امام جمعه شهر بلوک جیرفت روز گذشته در سانحه تصادف جان باخت. لحظات این تصادف که با خروج یک خودرو از فرعی به اتوبان و وقوع برخورد شدید رخ داد را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند
  • بسکتبال NBA | از این گرگ‌ها باید ترسید
  • فتنه با لباس مشکی تا انحراف در دین/تقیه سازو کار امام صادق بود
  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد