Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، قاضی محمد شهریاری در گفتگو با فارس آخرین جزئیات شناسایی قربانیان سانحه هوایی هواپیمای اوکراینی را تشریح کرد.

وی گفت: تا ساعت 13:15 امروز تمامی 9 نفر کادر پروازی شامل یک خلبان، دو کمک خلبان و مهمانداران هویت‌شان شناسایی شد.

سرپرست دادسرای جنایی تهران افزود: همچنین هویت 145 نفر دیگر از قربانیان هم شناسایی شده است که در مجموع تا این لحظه تعداد قربانیان شناسایی شده به 154 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریاری گفت: در بین این افراد 4 نفر عضو خانواده اتباع سوئدی هم حضور دارند.

وی گفت: می‌توان گفت کار شناسایی کل قربانیان تقریبا به پایان رسیده است و سایر قربانیان نیز تا پایان وقت امروز به طور دقیق هویت‌شان تعیین خواهد شد.

شهریاری خاطرنشان کرد: تا ساعت 13:15 پیکر 70 نفر از قربانیان به خانواده آنها تحویل داده شده است و کار تحویل پیکرها ادامه دارد.

سرپرست دادسرای جنایی تهران گفت: با توجه به دستور رئیس قوه قضائیه پرونده این حادثه به سازمان قضایی نیروهای مسلح ارسال شده است تا سایر تحقیقات در آن مرجع قضایی انجام شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۹۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مینا آژوغ گفت: رتبه بندی داروخانه ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر داروهای دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

کد خبر 6092852 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • شناسایی صفحات جعلی توسط احراز هویت + فیلم
  • قطب‌الدین صادقی: تئاترِ اصفهان را احیا کنید
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • هویت ۲ شهید البرزی شناسایی شد
  • هویت دو شهید البرزی شناسایی شد
  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس