Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@10:26:04 GMT

۳۰ هزار کرمانشاهی عضو کانون‌های مساجد هستند

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۲۹۲۸۷

۳۰ هزار کرمانشاهی عضو کانون‌های مساجد هستند

حجت الاسلام «افشین کلات پور» روز چهارشنبه در نشست خبری که در محل ستاد هماهنگی کانون مساجد کرمانشاه، برگزار شد، اظهارداشت: براساس هدف گذاری‌های انجام شده، تعداد اعضای کانون‌های فرهنگی هنری استان تا سال آینده به ۲ برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به آغاز طرح ملی فرهنگی هنری مساجد ایران(فهما) اشاره کرد و گفت: براساس این طرح که از ابتدای پاییز امسال آغاز در ۲۵ هزار کانون مساجد کشور آغاز شده است برنامه های ستاد مرکزی کانون مساجد ابلاغ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد هماهنگی کانون مساجد کرمانشاه با بیان اینکه این برنامه ها براساس فرهنگ مردم کرمانشاه بومی سازی می شوند، یادآور شد: در این سامانه بستری ایده پردازی توسط کانون‌ها نیز در نظر گرفته شده است.

کلات پور با بیان اینکه ۵۶۲ مسجد دارای کانون‌های فرهنگی و هنری کرمانشاه به سامانه فهما متصل شده اند، گفت: ارتقا فعالیت‌های قرآن و عترت، فرهنگ کتاب و کتابخوانی، فعالیت‌های هنری ادبی، غنی سازی اوقات فراغت از رده سنی نونهالان تا جوانان، پاسداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی و فضای مجازی از دیگر محورهای این طرح ملی هستند.

وی افزود: از ابتدای مهر ماه با اجرای طرح فهما بسیاری نقاط ضعف کانون های مساجد کرمانشاه شناسایی و برخی از آنها برطرف شدند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون مساجد در بخش دیگری از صحبت های خود اعلام کرد: شورای هماهنگی سیاستگذاری فرهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه به ریاست نماینده ولی فقیه در استان، معاونت استاندار کرمانشاه و دبیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تشکیل شده است.

برچسب‌ها كرمانشاه کانون فرهنگی و هنری مساجد مسجد کانون فرهنگی هنری مساجد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: كرمانشاه کانون فرهنگی و هنری مساجد مسجد کانون فرهنگی هنری مساجد كرمانشاه کانون فرهنگی و هنری مساجد مسجد کانون فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۹۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد

کامیار جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به مناسبت گرامیداشت روز روانشناس و مشاور، اظهار کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای تأثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری‌های موجود و افزایش سطح آگاهی مددجویان در عرصه‌های مختلف دارد.

وی با اشاره ارائه خدمات مشاوره گسترده و رایگان به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه، افزود: فرآیند مشاوره به‌صورت فردی و گروهی در زمینه‌های زوج درمانی، خانواده درمانی، مشاوره قبل و بعد از ازدواج، مشاوره طلاق، مشاوره تحصیلی و کنکوری، مشاوره شغلی، کودک و نوجوان، تشخیص و درمان اختلالات روانشناختی در سطح استان انجام می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه ادامه داد: این فعالیت توسط ۲۴ نفر مشاور و روانشناس در مقاطع ارشد و دکتری صورت می‌گیرد.

به گفته جمشیدی، این خدمات مشاوره‌ای بر اساس نیازسنجی و شناسایی موارد مختلف برای خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد این استان در سطح کیفی مطلوب و قابل قبولی انجام شده و تلاش می‌شود که در سطح گسترده‌تری پیرامون رفع مشکلات و معضلات اجتماعی مددجویان ارائه شود.

وی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته ۲۴ هزار خدمت مشاوره‌ای به مددجویان این نهاد مقدس در استان کرمانشاه ارائه شده است که همه این فعالیت‌ها به صورت رایگان و با حضور کارشناسان مجرب و با تجربه بوده است.

جمشیدی تاکید کرد: بر اساس بازخورد دریافتی اداره فرهنگی کمیته امداد، این مشاوره‌ها تأثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری‌های موجود و افزایش سطح آگاهی این مددجویان در عرصه‌های مختلف داشته است و امیدواریم شاهد نتایج بهتری در سنوات آینده باشیم.

کد خبر 6091474

دیگر خبرها

  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد