Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب،در پی اظهارات ناصر الرفاعی فرماندار و عایشه دیکه کو دادستان ایالت کادونا (ایالتی که رهبر جنبش اسلامی نیجریه در زندان مرکزی مرکز ایالت شهر کادونا در بازداشت است) مبنی بر اینکه سرنوشت شیخ ابراهیم زاکزاکی و همسرش در دست دادگاه است نه مقامات ایالتی، جنبش اسلامی نیجریه طی بیانیه ای به این امر اعتراض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بیانیه که توسط ابراهیم موسی رئیس انجمن رسانه ای جنبش در اختیار خبرنگاران قرار گرفت آمده است:مقامات ایالتی و دولت نیجریه مسئولیت ادامه بازداشت غیر قانونی رهبر جنبش اسلامی نیجریه را بپذیرند و آن را به گردن دادگاه نیاندازند چرا که در تاریخ ۲ دسامبر ۲۰۱۶ دیوان عالی نیجریه دستگیری و بازداشت آنها را غیر قانونی و مخالف با قانون اساسی کشور دانست.                                                                                                       
این بیانیه می افزاید : رهبر جنبش اسلامی خود قربانی جنایت شده و  جرمی را مرتکب نشده است و اتهام بی ارزش کشتن یک سرباز که توسط خود نیروهای ارتش روی داده بهانه ای برای ادامه بازداشت غیر قانونی وی و همسرش می باشد. در این بیانیه از سازمان های بین المللی و حقوق بشری خواسته شده است که با فشار به دولت نیجریه از ادامه بازداشت غیرقانونی رهبر این جنبش و همسرش جلوگیری کنند.         

انتهای پیام/        

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۰۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حمایت دانشگاهیان استان از خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل دامنه اعتراض های دانشجویی در آمریکا همچنان در حال گسترش است. و به حدود 80 دانشگاه و موسسه آموزشی رسیده است.
تلویزیون ای بی سی گزارش داد دانشگاه های شمالی آمریکا هم به اعتراض ها پیوسته اند در حالی که معمولا از فضای سیاسی دور هستند.
در دانشگاه هاملین ایالت مینه سوتا، حامیان فلسطین تحصن کردند و ضد صهیونیست ها شعار سر دادند.
دانشجویان دانشگاه ویرجینیا هم به جنگ غزه اعتراض کردند و پایان کمک های آمریکا به رژیم صهیونیستی را خواستار شدند.
تاکنون شمار بازداشتی های دانشجویان در آمریکا به بیش از هزار نفر رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی، سازمان استکباری آمریکایی-صهیونیستی را به هم ریخت
  • «سندرم ویتنام» در غزه تکرار می‌شود؟
  • هشدار حزب التحریر به طالبان
  • حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • ادامه حمایت دانشگاهیان استان از خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا
  • بیانیه حزب التحریر درباره بازداشت‌های اعضایش توسط طالبان
  • حمایت دانشجویان دانشگاه‌های استان از جنبش دانشگاهیان اروپا و آمریکا
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه