Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمود میرجلیلی رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: سومین جلسه تفسیر ترتیبی قرآن کریم با حضور ۱۵۰ نفر از حافظان قرآن کریم در سالن اجتماعات امامزاده جعفر (ع) برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه استاد این دوره تفسیر ترتیبی قرآن محمدرضا شایق؛ حافظ و مفسر قرآن کریم است، افزود: این هفته به حاضران تفسیر آیات یک تا ۲۳ بقره تدریس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام میرجلیلی با بیان اینکه در قالب این طرح که ویژه حافظان کلام وحی است حاضران هر هفته تفسیر دو صفحه از قرآن کریم را آموزش می‌ببینند، ادامه داد: علاقمندان به حفظ قرآن نیز می‌توانند با مراجعه به مرکز افق این آستان مقدس و یا مرکز قرآنی یوسف زهرا (عج) نسبت به ثبت نام خود در این دوره اقدام کنند.

انتهای پیام/‌ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تفسیر قران سخن بزرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۰۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، در استان کرمانشاه 282 حافظ قرآن کريم در اين آزمون در رشته هاي حفظ کل ده جزء وبيست جزءدر سه حوزه شهرستان کرمانشاه هرسين و جوانرود شرکت کردند. به قبول شده گان در اين آزمون در رشته 10 جزءمدرک معادل ديپلم در رشته20 جزءمعادل فوق ديپلم و در رشته حفظ کل در سه سطح معادل کارشناسي تا دکتري اهداء مي گردد

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین دوره جشنواره گروه های کر ایران به میزبانی شیراز
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب شرکت کردند
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • مشارکت ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب
  • استقبال بیش از ۵۹ هزار دانش آموز یزدی از طرح ملی نجات آب
  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه