Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، عزت الله علیزاده معاون اجرایی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرد که پیش فروش بلیت‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای مخاطبان مردمی از ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۳۰ دی‌ماه سال جاری آغاز و تا ساعت ۱۸ چهارشنبه دوم بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: سازمان‌ها و نهادها می‌توانند روزهای جمعه و شنبه (۴ و ۵ بهمن ماه) با مراجعه به سامانه فروش بلیت به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

Fajrticket.ir بلیت‌های مورد نظر را تهیه کنند.

معاون اجرایی جشنواره یادآور شد: هر شخص مجاز خواهد بود تا با کدملی خود، ۲ سری بلیت از طریق سامانه به آدرس www.Fajrticket.ir پیش‌خرید کند.

علیزاده در پایان درباره تحویل بلیت‌ها نیز گفت: بلیت‌های تمامی افرادی که اقدام به پیش‌خرید کرده‌اند، بر مبنای آدرس و زمان‌های اعلام شده توسط متقاضیان در سامانه پیش‌فروش، در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه، ۵ تا ۷ بهمن‌ماه از طریق پیک تحویل داده خواهد شد.

سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار خواهد شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: پیش فروش بلیت جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۰۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی اموزش و پرورش کاشان ، رشد و پرورش خلاقيت دانش آموزان و ايجاد زمينه مناسب در مدارس با همكاري دبيران براي نشان دادن ظرفيت ها بیان کرد و گفت: ايجاد ارتباط بين مدرسه و بازار اشتغال، آشنايي دانش آموزان با مراحل مختلف صنعت از توليد يك محصول تا بازاريابي و فروش آن و كمك به مهارت آموزي و حرفه آموزي از اهداف برگزاري جشنواره است.


محمد قنبری افزود: برگزاري اين جشنواره و برپايي بازارچه در تمام مدارس دور اول دخترانه و پسرانه مقطع متوسطه در شهرستان برگزار مي شود.


وی با بیان اینکه 45 غرفه در این مدرسه بر پا شده گفت: برگزاري اين بازارچه بستري مناسب است تا دانش آموزان آثار، محصولات و دست سازه هاي خود را به صورت مستقيم در معرض فروش قرار دهند.


دانش آموزان در این غرفه‌ها برای آشنایی با مشاغل آینده از وسایل دست ساز ،نقاشی اسباب بازی، پرورش گل، صنایع دستی، فسیل و سنگواره، فرش و گلیم، مواد شوینده، لوازم جانبی موبایل محصولات فرهنگی ،کتابفروشی ،بازی‌های رایانه، ساندویچ، اسنک، شیرینی و کیک در معرض فروش همکلاسان و اولیا خود قرار دادند.

دیگر خبرها

  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • فروش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان