Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازندگان «بنیامین» در حمایت از مردم محروم و سیل زده استان سیستان و بلوچستان، فروش فردای این فیلم در سراسر کشور را به سیل زدگان اهدا می کنند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سازندگان انیمیشن سینمایی «بنیامین» در حمایت از مردم محروم و سیل زده استان سیستان و بلوچستان، فروش فردا پنجشنبه ۲۶ دی ماه این فیلم در سراسر کشور را به سیل زدگان اهدا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوامل این انیمیشن که با شعار «بنیامین برای همه کودکان» به سینماها آمده‌اند، امیدوارند با این اقدام بتوانند همدردی کوچکی با کودکان و خانواده‌های عزیز سیل‌زده داشته باشند.

اکران انیمیشن سینمایی «بنیامین» همچنان در سینماهای سراسر کشور ادامه دارد و با اقبال خانواده‌ها تاکنون به فروشی بیش از ۳.۵ میلیارد تومان دست یافته است.

انیمیشن «بنیامین» به تهیه‌کنندگی مصطفی حسن‌آبادی و کارگردانی محسن عنایتی در موسسه پویانمایی «آینده نگار» تولید شده و «بهمن سبز» پخش آن را برعهده دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انیمیشن سیستان و بلوچستان بنیامین سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۰۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساسیت فصلی کودکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در روزشمار هفته سلامت امسال ۵ اردیبهشت روز «سلامت خانواده و فرهنگ سلامت» نامگذاری شده است.

در این روز برنامه‌های متعددی برای ارتقای سواد سلامت خانواده‌ها به ویژه کودکان و نوجوانان در کشور و به ویژه در حوزه حساسیت های فصلی برگزار می‌شود.

احمد امین فرد گزارش می دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • حساسیت فصلی کودکان
  • این خبرها را از دست ندهید
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور و دستگیری ۲۰ متهم