Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@05:47:14 GMT

فیلم نابودی 7 جنگنده اف 16 اسرائیل در سیل ویرانگر !

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۰۷۳۱

‍‍‍‍‍‍

رکنا: بارش شدید باران باعث جاری شدن سیل در پایگاه هوایی «حتسور» رژیم‌صهیونیستی شد و هشت فروند جنگنده اف-۱۶ این رژیم را از کار انداخت، خبری که بعد از پنج روز رسانه‌ای شد.

حجم ویدیو: 3.18M | مدت زمان ویدیو: 00:00:26

جاری شدن سیل در یکی از پایگاه‌های هوایی ارتش رژیم صهیونیستی، باعث از کار افتادن هشت فروند جنگنده اف ۱۶ ارتش این رژیم شد و رژیم صهیونیستی به مدت پنج روز این خبر را سانسور کرد و پس از پنج روز اجازه داد این خبر رسانه‌ای شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارش شدید باران باعث جاری شدن سیل در پایگاه هوایی ”حتسور“ ارتش اسرائیل شد و هشت فروند جنگنده اف ۱۶ این رژیم را از کار انداخت. آبگرفتگی باعث شد فعالیت پایگاه هوایی حتسور اسرائیل، برای چند روز به طور کامل متوقف شود. این حادثه، قدرت نیروی هوایی اسرائیل را در شرایط جنگی زیر سؤال برد.

گزارشگر شبکه المیادین گفت: شاید اسرائیلی‌ها تصور نمی‌کردند روزی شاهد زیر آب رفتن جنگنده‌های اف ۱۶ خود باشند که همواره درباره قدرت آن‌ها سخن می‌گفتند. تحلیلگران تأکید کردند تصاویر زیر آب رفتن این جنگنده ها، اعتماد اسرائیلی‌ها به نیروی هوایی این رژیم را متزلزل کرد.

اول هیلر خبرنگار امور نظامی کانال ۱۳ تلویزیون اسرائیل گفت: ”این حادثه دردسرساز و ناراحت کننده برای نیروی هوایی اسرائیل رخ داد و آب‌های رودخانه‌های اطراف پایگاه حتسور وارد این پایگاه شد و به هواپیماها آسیب رساند. بازگشت این هواپیما به خدمت، دستکم به چند روز زمان نیاز دارد.“

در ادامه این گزارش آمده است: فعالیت پایگاه حتسور در حالی به مدت سه روز متوقف شده بود که منطقه در اوج شرایط امنیتی و حساس قرار دارد. این موضوع باعث شد، اداره نظارت نظامی ارتش اسرائیل، برای جلوگیری از انتشار خبر و عکس‌های پایگاه هوایی حتسور وارد عمل شود.

اول هیلر افزود: ”به علت جاری شدن سیل در پایگاه حتسور در جنوب، هشت فروند جنگنده اف ۱۶ در روزهای گذشته از خدمت خارج شد. این در حالی بود که در پی اقدام آمریکا در ترور قاسم سلیمانی در عراق، همه در حال آماده باش بودند. به همین علت، نیروی هوایی از اداره نظارت نظامی خواست تا به رسانه‌ها اجازه ندهد به مدت پنج روز، خبر مربوط به پایگاه حتسور را پخش کنند.“

در ادامه گزارش شبکه المیادین خاطر نشان کرد: به اعتقاد کارشناسان، موضوع خطرناکتر آن است که این حادثه در پایگاه حتسور رخ داد که باید به طور مستمر برای شرایط حملات موشکی یا شرایط دشوارتر، آماده باشد. اکنون این سؤال مطرح می‌شود که اگر پایگاه حتسور در شرایط نامساعد جوی و روبرو شدن با یک حادثه طبیعی چنین عملکردی دارد، عملکرد آن در زیر سایه شلیک موج موشک‌ها در جنگ آینده چگونه خواهد بود؟ تحلیلگران اسرائیلی در پاسخ به این سؤال تأکید کردند این رژیم برای روبرو شدن با شرایط جنگی، سیل و زلزله آمادگی ندارد و تعامل ضعیف آن با طوفان اخیر، نشانه‌ای از ناکامی در صورت روبرو شدن با حوادث خطرناکتر است. به گفته این تحلیلگران، در اسرائیل به جای برطرف کردن نواقص، به دنبال ابراز افتخار به موفقیت‌ها هستند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی انتقام سخت تلویزیون حادثه ترور زلزله حوادث رژیم صهیونیستی رسانه سیل غرق شدن سانسور فیلم عکس اوکراینی تلگرام اوکراین شهید سقوط هواپیما زن سقوط ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۰۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: در برابر نابودی فلسطینی‌ها سکوت نخواهیم کرد

اظهارات رجب طیب اردوغان در سخنرانی روز جمعه در پنجمین کنفرانس سالانه اتحادیه پارلمانی قدس در استانبول، در مورد تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیان شد.

اردوغان خاطرنشان کرد: اتحادیه نمایندگان قدس به واسطه فعالیت‌های خود در همه زمینه‌ها به صدا و روح مسئله فلسطین در سطح جهانی تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: در گوشه و کنار قدس شریف آثاری از نیاکان قهرمان ما وجود دارد که ۴۰۰ سال به شهر مقدس خدمت کردند و هیچکس نمی‌تواند آن را پاک کند. هیچ‌کس نمی‌تواند از ما انتظار داشته باشد که در قبال نسل‌کشی برادران فلسطینی‌مان که ۲۰۳ روز به تنهایی مقاومت کرده‌اند، سکوت کنیم.»

اردوغان با بیان اینکه اسرائیل به تدریج هویت بیت المقدس باستانی را از بین می‌برد و نقض حرمت مسجد الاقصی، قبله اول مسلمانان را تشدید می‌کند، تصریح کرد: طرز فکر کسانی که با کشتن همتایان غزه‌ای خود، تولد فرزندان خود را جشن می‌گیرند، به این معناست که آنها ارتباط با اساسی‌ترین ارزش‌های انسانی ندارند..»

وی با تاکید بر اینکه ترکیه همچنان حماس را که از سرزمین خود در برابر اشغالگران دفاع می‌کند به عنوان یک جنبش آزادیبخش ملی تلقی می‌کند، تصریح کرد: ترکیه تنها کشوری است که برای ۵۴ محصول محدودیت تجاری بر اسرائیل اعمال می‌کند.

دولت آمریکا همچنین به دلیل حمایت بی قید و شرط نظامی و دیپلماتیک از اسرائیل مورد انتقاد قرار گرفت. او گفت که با این کار به تشدید مشکل غزه کمک می‌کند نه راه حل.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه
  • چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟
  • چرا کارتر با تشکیل کشور فلسطین مخالف بود؟!
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • دوئل جنگنده‌ها؛ افعی آمریکایی بهتر است یا مهاجم روسی؟
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • خواسته برخی اعراب از اسرائیل برای نابودی حماس محال است
  • اصرار بر نابودی حماس فاجعه دیگری مشابه طوفان الاقصی را برای اسرائیل رقم خواهد زد
  • اردوغان: در برابر نابودی فلسطینی‌ها سکوت نخواهیم کرد
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند