Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@11:50:56 GMT

زیرساخت‌های کشتی در شهرستان‌ها فراهم است

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۰۷۴۹

زیرساخت‌های کشتی در شهرستان‌ها فراهم است

به گزارش خبرنگار مهر، علی خلیلی بعد از ظهر چهارشنبه در مجمع انتخابات هیئت کشتی استان که با حضور دبیر فدراسیون کشتی و به میزبانی سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه کشتی یکی از رشته‌هایی است که از عملکرد و کارنامه خوبی در استان برخوردار است، افزود: وجود قهرمانانی چون میثم نصیری و نیز محمد نادری مهر تاییدی بر این ادعا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه استان زنجان در رشته کشتی از وجود زیرساخت‌های مطلوبی از جمله سالن کشتی و نیز نیروی انسانی ارزشمند در عرصه داوری و مربی‌گری برخوردار است، تصریح کرد: وجود همین ظرفیت‌ها در کشتی زنجان باعث می‌شود تا اداره‌کل ورزش و جوانان استان نگاه ویژه‌ای به این رشته در استان داشته و انتظار امروز ما از این هیئت، بازگشت کشتی به جایگاه واقعی خود است.

خلیلی با یادآوری اینکه شهرستان‌های استان به لحاظ برخورداری از زیرساخت‌های کشتی، در جایگاه مطلوبی قرار دارند، ادامه داد: وجود زیرساخت در یک رشته ورزشی باعث می‌شود تا امر تربیت ورزشکار هم با سرعت انجام شده و هم علمی صورت گیرد، به همین خاطر از هیئت کشتی استان انتظار داریم در دوره جدید توجه ویژه‌ای به ظرفیت‌هایی که در شهرستان‌ها وجود دارد، داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه با تاکید بر اینکه ورزش در عصر حاضر کاملاً به صورت حرفه‌ای و علمی دنبال می‌شود، اظهار کرد: اگر به دنبال ارتقا در میادین بین‌المللی و نیز کسب موفقیت در عرصه‌های جهانی هستیم، باید کشتی را به صورت علمی دنبال کنیم که برای تحقق این امر نیز انتظار داریم فدراسیون کشتی در برگزاری کلاس‌های آموزشی داوری و مربی‌گری، هیئت را حمایت کند.

خلیلی با بیان اینکه کشتی جزو رشته‌های اولویت‌دار برای اداره‌کل ورزش و جوانان استان به‌شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: بی‌شک رئیس جدید هیئت کشتی استان برای اینکه بتواند به برنامه‌های خود جامه بپوشاند، باید از ظرفیت‌هایی که در شهرستان‌ها وجود دارد، بهره کافی را ببرد.

کد خبر 4826749

منبع: مهر

کلیدواژه: علی خلیلی ورزش وزارت ورزش و جوانان قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف ایلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهرکرد بوشهر شهادت تعطیلی مدارس گرگان خطبه های نماز جمعه سپاه پاسداران قزوین شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۰۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • زارع پور: به‌زودی زیرساخت‌ دارو رسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود