Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایان رأفت پیشکسوت فوتبال ایران در گفتگو با پارسینه درباره نتایج تیم امید ایران در انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو و حذف ایران از این رقابت‌ها گفت: ابتدا به اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم امید ایران خسته نباشید می‌گویم. آن‌ها هرچه در توان داشتند در این سه بازی انجام دادند و فکر می‌کنم می‌توانستند از گروه خودشان صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبال همین است و تیم ملی در این رقابت‌ها با بدشانسی روبه‌رو شد. تیم امید ایران در این بازی‌ها موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریفان ایجاد کرد، اما نتوانست به گل برسد. اگر کمی دقت می‌کردیم و از موقعیت‌های خودمان به‌خوبی استفاده می‌کردیم می‌توانستیم به‌جای ازبکستان ما به مرحله بعد صعود کنیم.
او در ادامه گفت: حمید استیلی خیلی برای تیم زحمت کشید و سعی می‌کرد بهترین نفرات را برای حضور در تیم امید انتخاب کند. اگر این تیم امید یک سال دست خود حمید استیلی بود می‌توانست مدعی اصلی قهرمانی باشد. اما تغییرات مداوم در کادر فنی تیم امید باعث شد تا شرایط کمی برای بازیکنان و کادر فنی سخت شود. ضمن اینکه از روزی که تیم ملی به تایلند رفت تا بازی‌های خودش را آغاز کند خبر‌های ناراحت‌کننده‌ای از داخل ایران شنید و همین هم باعث شد تا روحیه بازیکنان دچار مشکل شود. بعد از شهادت سردار قاسم سلیمانی در عراق و به ماجرای سقوط هواپیما و به شهادت رسیدن تعدادی از هم‌وطنانمان شرایط را برای بازیکنان جوان فوتبال ایران سخت کرد.
این مهاجم پیشین باشگاه پرسپولیس درباره آینده تیم امید گفت: این بازیکنان نمی‌توانند در دوره بعد این رقابت‌ها حضورداشته باشند، اما فکر می‌کنم این کادر فنی باید حفظ شود و به تیم امید هم به عنوان تیم «ب» فوتبال ایران نگاه شود. بازی‌های دوستانه و اردو‌های تدارکاتی خوبی برای آن‌ها در نظر بگیرند و هرسال هم بازیکنان جدید و مستعد فوتبال ایران را به این تیم دعوت کنند. بدون تردید با این روش می‌توانیم یک تیم منسجم و آماده برای چهار سال آینده داشته باشیم.
رأفت در ادامه گفت: موفقیت در فوتبال یک پروسه زمان‌بر است و با یک ماه تمرین نمی‌توانیم به موفقیت دست پیدا کنیم. اگر بازیکنان تیم امید در زمان مناسب به تیم اضافه می‌شدند می‌توانستیم امیدوار باشیم که در این رقابت‌ها نتیجه بگیریم. حمدی استیلی هم تمام تلاش خودش را کرد تا بازیکنان را باهم هماهنگ کند، اما زمان کافی را در اختیار نداشت.
او در پایان با اشاره به انتخاب مربی تیم ملی فوتبال ایران هم گفت: امروز هم تیم ملی فوتبال ایران بدون مربی است و فدراسیون باید هرچه سریع‌تر مربی تیم ملی را انتخاب کند. زمان زیادی پیش روی ما نیست و نزدیک به ۲ ماه دیگر باید به مصاف حریفان خودش برود. در این شرایطی هم که قرار داریم مربی ایرانی بهترین انتخاب برای تیم ملی است. برخی اعلام کرده‌اند که علی دایی و یا امیر قلعه‌نویی گزینه‌های اصلی فدراسیون هستند. فکر می‌کنم هر ۲ این مربیان می‌توانند به تیم ملی کمک کنند و کارنامه خوبی دارند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پایان رافت حمید استیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها

باشگاه بارسلونا برای تأمین بودجه خریدهای تابستانی‌اش سعی دارد دو بازیکن خود را برای رفتن به لیگ عربستان سعودی متقاعد کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت؛ یکی از مهمترین و شاید مهمترین برنامه بارسلونا پس از راضی کردن ژاوی هرناندس به ادامه مربیگری، تأمین بودجه لازم برای خرید‌هایی است که قول‌شان را به او داده است. با توجه به وضعیت تراز مالی باشگاه و قوانین فعلی لالیگا در حوزه نقل و انتقالات، برای بارسلونا خرید بازیکنان جدید مشروط به فروش بازیکن خواهد بود و به همین دلیل انتظار می‌رود در تابستان گروهی از بازیکنان این تیم ترک کنند. در این میان اما بارسلونا روی خروج دو بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده است، دو بازیکنی که در حال حاضر به صورت قرضی برای تیم‌هایی در لیگ برتر انگلیس بازی می‌‌کنند.

یکی از این بازیکنان آنسو فاتی هافبک هجومی برایتون است و دیگری کلمن لنگله مدافع فرانسوی استون‌ویلا. در مورد لنگله عزم بارسا برای برنگرداندن او آنقدر زیاد هست که طبق اعلام اسپورت، ممکن است حتی به او پیشنهاد فسخ قرارداد بدهد. دلیل اصلی آن هم حقوق بالای این بازیکن است که تنها چند باشگاه از پس پرداخت آن برمی‌آیند.

پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی

 اولویت بارسایی‌ها اما کسب درآمد از فروش هر دو بازیکن به عربستانی‌هاست که حاضرند ارقام قابل توجهی بپردازند. این در حالیست که لنگله پیش از این هم از خاور میانه پیشنهاد داشت اما آن را رد کرد. در مورد فاتی که انتقال او به عربستان با توجه به سن و سال پایین‌اش حتی بعیدتر است. خبر بدتر برای بارسایی‌ها در مورد فاتی اینکه طفره رفتن‌های اخیر روبرتو دزربی سرمربی برایتون از پاسخگویی درباره آینده فاتی، نشانه‌ای از بی‌میلی او برای نگه داشتن این بازیکن در ورزشگاه آمکس قلمداد شده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حمید طیبی: در ازبکستان قدرت خود را به رخ فوتسال جهان خواهیم کشید
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • عامل حذف تاریخی رئال به بایرنی‌ها روحیه داد!‏