Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین گرامیداشت و بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه هواپیمای اوکراینی پنجشنبه در مسجد روضه محمدیه (حظیره)یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان: «سعید زارع» گفت: مراسم بزرگداشتی از سوی مسئولان استان ویژه بزرگداشت یاد و خاطره شهید سرافراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی، صبح روز پنجشنبه ۲۶ دی ماه در مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر مراسمات ملی مذهبی استان یزد، افزود: از تمام مردم استان یزد دعوت به عمل می‌آید در این مراسم که از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۹ صبح برگزار می‌شود حضور به هم رسانند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری صداوسیما

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار سلیمانی طرح ملی فهما شهادت سردار سلیمانی طرح ملی فهما سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه های نماز جمعه مسجد سردار سلیمانی رویداد ملی فهما مسجد حظیره یزد مسجد حظیره مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۱۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • قدردانی از فراجا در گلستان شهدای اصفهان
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان