Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سایت باشگاه تراکتور در این مورد نوشت: با توجه به حضور دروازه‌بانان ملی پوش در تراکتور، ضرورت داشت تا مربی دروازه‌بانان در سطح نام تراکتور انتخاب شود که به همین منظور، بر اساس درخواست کادر فنی و رایزنی‌های مدیریت باشگاه، «دینکا آلین» رومانیایی به عنوان مربی دروازه‌بانان به جمع کادر فنی تراکتور اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی از ابتدای اردوی ترکیه به تمرینات تراکتور اضافه شده و با تمرین‌های متنوع و به روز، توانسته رضایت ساکت الهامی را جلب کند.

آلین ۴۱ ساله بوده و سابقه مربیگری در تیم‌های دورتموند، یونیورسیتیت کلوژ رومانی، آپوئل نیکوسیای قبرس، الطائی عربستان و الفیصلی عربستان را در کارنامه کاری دارد.

کد خبر 4826810

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران تیم ملی والیبال ایران المپیک 2020 توکیو قاسم سلیمانی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس گابریل کالدرون تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی آزاد جام تختی رقابتهای انتخابی المپیک وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۱۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم ایتالیا که در ابتدای فصل و به صورت قرضی و به مدت یک فصل از بایرلورکوزن راهی رم شده بود، در پایان فصل باید این باشگاه را ترک کند.

روزنامه «کوریره دلو اسپورت» در این باره نوشت: مهاجم ایرانی دوست دارد در تیم بماند و کادر فنی رم هم از عملکرد او رضایت دارند. سران باشگاه بایرلورکوزن برای انتقال دائمی آزمون به رم خواستار دریافت ۵/‌۱۲‬ میلیون یورو شده‌اند که با مخالفت مدیران رم همراه شده زیرا آنها معتقد هستند که برای یک بازیکن ذخیره و بالای ۳۰ سال نباید چنین رقمی را هزینه کنند.

مدیران باشگاه رم در همین خصوص به سران بایرلورکوزن گفته‌اند که حاضرند حداکثر ۷ میلیون یورو برای آزمون هزینه کنند تا قرارداد او با این باشگاه دائمی شود.

لازم به ذکر است که کادر فنی بایرلورکوزن خواستار حضور آزمون در این تیم نیست و باید دید سرنوشت مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پایان فصل چه خواهد شد.

کد خبر 6097085

دیگر خبرها

  • شیوه جدید وقت تلف کردن دروازه‌بان در فوتبال رومانی / فیلم
  • تراکتور به سهمیه آسیا و فولاد به سقوط نزدیک‌تر شدند
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • استان مرکزی میزبان وزنه برداران جانباز و توان یاب؛ اسامی اردونشینان
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال (فیلم)
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال؛ از بوفون تا فن در سار / فیلم
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • تحقیر مدافعان و دروازه‌بانان قبل از زدن گل؛ از اوزیل تا واردی / فیلم