Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد حیدری‌پور مدیر فرهنگی هنری منطقه یک و رئیس فرهنگ‌سرای ملل گفت: ویژه‌برنامه گرامیداشت «روز ملی غزه» با هدف محکوم کردن جنایات آمریکا و اسرائیل و نمایش مقاومت مردم مظلوم غزه در دو بخش هنر‌های تجسمی و ادبیات در فرهنگ‌سرای ملل و فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی با مشارکت فرهنگ سرای مترو برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارگاه هنری تصویرسازی با حضور بیش از ۲۰ نفر از هنرمندان رشته گرافیک روز جمعه ۲۷ دی از ساعت ۹ تا ۱۸ در نگارخانه فرهنگ‌سرای ملل برگزار می‌شود. همچنین آثار منتخب این هنرمندان به مدت یک هفته در ایستگاه مترو شهید بهشتی به نمایش گذاشته می‌شود.

حیدری‌پور ادامه داد:رونمایی از مجله الکترونیکی «فتیه الاقصی» با حضور شخصیت‌های بین‌المللی، فرهنگی و سیاسی ۲۸ دی از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در فرهنگ‌سرای ملل برگزار می‌شود.

وی افزود: در بخش ادبیات نیز شب شعر بین‌المللی با محوریت مقاومت و بخش ویژه بزرگداشت شهید سردار قاسم سلیمانی با حضور جمعی از شاعران آیینی از ساعت ۱۵:۳۰تا ۱۷:۳۰ در فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

رئیس فرهنگ‌سرای ملل اضافه کرد: نمایشگاه کاریکاتور آثار بین‌المللی هنرمندان کاریکاتور با موضوع غزه از ۲۹ دی تا ۸ بهمن در ایستگاه مترو تجریش به نمایش گذاشته می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی قیطریه، بوستان قیطریه، فرهنگ‌سرای ملل مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرهای تجسمی فرهنگسرای ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۱۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود

منصور دیاری، رئیس سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی توسط این سرای نوآوری خبر داد و اظهار کرد: سرای نوآوری فرش ماشینی واحد کاشان با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاشان اقدام به برگزاری این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کاشان می‌کند.

وی افزود: در نظر داریم در راستای حمایت از فعالیت‌های نوآورانه و فناورانه تخصصی صنعت فرش ماشینی و صنایع وابسته، نسبت به اعمال تخفیف ۵۰ درصد در هزینه اجاره غرفه بابت حضور واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاه‌های منطقه کاشان اقدام کنیم.

رئیس سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: هسته‌ها، تیم‌ها و شرکت‌های دانش بنیان مشمول می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نسبت به ثبت درخواست خود از طریق دریافت فرم ثبت نام از وبسایت نمایشگاه به آدرس www.kashanfair.com و ارسال آن اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود