Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین نصرالله در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که روز چهارشنبه برگزار شد، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به معنای سوق دادن مردم سمت شهادت نیست بلکه بکارگیری و ترویج سبک و سیاق زندگی شهدا مورد توجه است.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب تعالی و موفقیت جامعه است همه به ویژه مسئولان باید این موضوع را مورد توجه قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری عنوان کرد: گسترش ترویج سبک زندگی شهید باکری و امثال او، الگویی برای مسئولان به شمار می رود چرا که این شهید در دوران مسئولیت خود حتی در زمان سیل شخصا وارد عمل شد.

وی خاطر نشان کرد: گروه های جهادی در ماجرای سیل خوزستان مانند دوران دفاع مقدس وارد عمل شدند که این موضوع بیانگر توجه نسل جوان به زندگی در سبک و سیاق شهدا است.

نصراله با بیان اینکه تداوم راه شهدا آثار و برکات فراوانی را به همراه دارد، ادامه داد: اگر سبک و سیاق شهدا در کشور رواج یابد مطمئنا بسیاری از معضلات و مشکلات در جامعه مرتفع خواهد شد.

وی اضافه کرد: سبک زندگی شهدا یعنی مقابل ظلم و ستم ایستادگی کرده و زیر بار زور استکبار و ابرقدرتها نرویم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری گفت: برگزاری یادواره‌ها و مراسم‌های شهیدان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش موثری دارد.

وی به افزایش اطلاع رسانی به مردم در خصوص شهدا، افزود: میزان اطلاعات مردم نسبت به  موضوع ایثار، شهید و شهادت از ۲۵ درصد به ۷۵ درصد رشد یافته است.

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه گفت: بازدید از خانواده شهدا به شکل نمادین و تصویری نباشد بلکه به خواسته‌ها و مشکلات آنها نیز پاسخ داده و نیازهایشان برآورده شود.

حسین توکلی کجانی افزود: خدمات رسانی به خانواده شهدا از برنامه‌های مورد توجه دولت یازدهم و دوازهم بوده و دولت تمام توان خود را برای تحقق این هدف بکار گرفته اگر چه معضلات و کمبودهایی در این حوزه وجود دارد.

وی با بیان اینکه در سطح شهرستان ری نیازمند بانک اطلاعاتی هستیم، عنوان کرد: در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌ریزی دقیقی انجام گیرد تا موازی کاری نشود.

فرماندار ویژه شهرستان ری خاطر نشان کرد: نامگذاری تمامی میادین، محله و مناطق ری با برنامه‌ریزی انجام شود تا همزمان دو مکان به نام یک شهید نباشد.

وی تاکید کرد: تندیسی به عنوان شورای فرهنگ ایثار و شهادت ساخته تا هنگام دیدار با خانواده شهدا به آنها اهدا شود.

برچسب‌ها آسیب های اجتماعی شهرستان ری ایثار و شهادت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی شهرستان ری ایثار و شهادت آسیب های اجتماعی شهرستان ری ایثار و شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغچه‌های سلامت خانگی راهی برای ترویج فرهنگ تغذیه سالم

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست جهاد کشاورزی گلبهار باغچه‌های سلامت خانگی را راهی برای ترویج فرهنگ تغذیه سالم دانست.

محمد شجعی کلاتی در حاشیه ایجاد باغچه‌های سلامت خانگی در گفت‌وگو با ایسنا، از اجرای طرح ایجاد باغچه‌های سلامت خانگی در روستای اسجیل این شهرستان خبر داد.

وی بیان کرد: با اجرای این طرح تلاش می‌شود فرهنگ تغذیه سالم و بهبود وضعیت آن در بین زنان روستایی و گنجاندن سبزی و صیفی در برنامه غذایی را ترویج دهیم.

 سرپرست جهاد کشاورزی گلبهار تصریح کرد: در واقع باغچه‌های کوچک خانگی در منازل روستایی راهی برای دستیابی به غذای سالم است.

شجعی با بیان اینکه در برخی از سایت‌های آموزشی با اعطای بذر سالم از سوی جهاد کشاورزی شهرستان گلبهار، فراگیران مورد تشویق قرار می‌گیرند، افزود: توان‌افزایی زنان روستایی در توسعه پایدار منطقه یکی از دغدغه‌های جدی جهاد کشاورزی شهرستان گلبهار است.

سرپرست جهاد کشاورزی گلبهار در ادامه از هزینه‌بر بودن فرآیند دریافت گواهی استاندارد برای محصولات کشاورزی و غیراقتصادی بودن آن در سطوح کشت کوچک که امکان اجرا برای همه ذینفعان طرح میسر نیست، خبر داد.

وی در همین خصوص افزود: برای تحت پوشش قرار دادن تعداد بیشتری از دینفعان، فرهنگ‌سازی استفاده بهینه از نهاده‌های شیمیایی، آموزش و ترویج هر چه بیشتر فرایند مدیریت منابع پایه، بهبود تغذیه خانوار روستایی، حفاظت از محیط‌زیست و در نهایت دستیابی به محصولات سالم‌تر و بهبود کسب و کارهای سبز روستایی، طرح ایجاد باغچه‌های سلامت خانگی در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه به بازدید از مزارع گندم، جو، کلزا و گلخانه‌های سطح شهرستان گلبهار اشاره و اظهار کرد: با هدف بررسی روند فعالیت شبکه مراقبت و بررسی وضعیت گلخانه‌های شهرستان این بازدیدها انجام می‌شود.

وی گفت: سطح زیر کشت کلزا حدود ۱۵۰ هکتار، سطح زیر کشت غلات حدود ۱۰ هزار هکتار و سطح گلخانه‌های شهرستان حدود ۳۲ هکتار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • باغچه‌های سلامت خانگی راهی برای ترویج فرهنگ تغذیه سالم
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری