Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد محمدی گفت: مربی مونته‌نگرویی کارنامه موفقی در اروپا و آسیا دارد و امیدواریم بتواند در ذوب آهن روزهای خوبی را برای تیم رقم بزند.

به گزارش خبرگزاری فارس، جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان درباره انتخاب میودراگ رادولوویچ سرمربی مونته‌نگرویی اظهار داشت: رادولوویچ سرمربی تیم‌های ملی چند کشور و در رده‌های سنی مختلف بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارنامه موفق در حوزه ملی و باشگاهی دارد.

وی افزود: ایشان هم در اروپا و هم در آسیا و لیگ قهرمانان کارنامه مشخصی دارد و بالاترین مدارک یوفا را دارد و مربی توانمند و بروزی است. امیدوارم با برنامه ریزی، جدیت و همت بالای بازیکنان و حمایت و برنامه ریزی و پشتیبانی مناسب که از سوی باشگاه انجام خواهد شد، امیدوارم به امید خدا روزهای خوبی را برای ذوب آهن شاهد باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان اروپا آهن آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۱۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل تراکتور به تمجید از مالک جدید این باشگاه پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، جواد نکونام درباره دیدار فردا (چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال با تراکتور تبریز در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: این دیدار اهمیت زیادی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده است و در مقابل، ما هم انگیزه زیادی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات، تمرینات منظم و خوبی داشتیم و روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم.

عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است

وی د ر مورد واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس تصریح کرد: واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از آقای علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران ایشان و همینطور سردار شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده است و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: ما به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم. ما شش هفته سخت و سرنوشت‌ساز پیش رو داریم. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم و جواب تلاش‌های طول فصل را در این مقطع خواهیم گرفت. بازیکنان هم تمام تمرکز خود را گذاشته‌اند. توکل‌مان به خداست و شک نداریم هواداران حتی نسبت به گذشته بیشتر از ما حمایت خواهند کرد و این موضوع به تیم انرژی می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول!
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول، غیرقانونی است
  • واکنشی احساسی مربی هوادار به رویارویی با نفت
  • مربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد