Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی نجاریان بازیکن تیم فوتبال فوتبال امید کشورمان در خصوص حذف این تیم از رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار داشت: در گروه مرگ قرار داشتیم و با ۳ تیم برتر آسیا همگروه شده بودیم. بازیکنان تیم ما خیلی دیر دور هم جمع شدند.

نجاریان ادامه داد: کنفدراسیون فوتبال آسیا در سایت خودش به این گروه اشاره کرده و گفته بود که این گروه، گروه مرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز در بازی با چین، یک دیدار فشرده داشتیم و باید گل‌های زیادی می‌زدیم اما این کار را نکردیم. شاید قسمت نبود که از این گروه صعود کنیم. از کادر فنی و حمید استیلی باید تشکر کنم. او واقعا زحمت کشید و چیزی برای ما کم نگذاشت.

بیشتر بخوانید: تیم ملی فوتبال امید ایران - چین/ شاگردان استیلی با معجزه به یک چهارم نهایی می‌رسند؟

نجاریان ادامه داد: بخش اعظمی از صعود نکردن ما به بازیکنان مربوط می‌شود و کمترین نقش متوجه کادر فنی است. از بازیکنانی که کمتر بازی کردند، تشکر می‌کنم. این تیم یک دل بود و قسمت نبود که صعود کنیم. شرمنده مردم ایران شدیم.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال حمید استیلی تیم ملی فوتبال امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۱۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، درهفته بیست وپنجم مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور، تیم شهرداری ماهشهر عصرامروز در ورزشگاه شباهنگ شهریار به مصاف میزبان خود تیم تهران یا سا رفت که درپایان با یک گل پیروز ار میدان خارج شد.

شاگردان فرشاد پیوس با کسب این پیروزی با ۴۶ امتیاز پس از تیم نیروی زمینی تهران درمکان دوم جدول رده بندی گروه نخست رقابت‌ها باقی ماند.

سعید فولادی گل بازی را به ثمر رساند. 

تیم‌های فولادنوین خوزستان و شهدای رزکان البرز عصرامروز در ورزشگاه صنایع فولاد اهواز مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که این بازی با برتری ۲ بریک میزبان به پایان رسید.

سرخ پوشان با کسب این پیروزی با ۲۹ امتیاز درمکان دهم جدول رده بندی همین گروه قرار گرفت.

امیرحسین لازری و امیر معاوی برای فولاد نوین خوزستان گلزنی کردند.

بیست وچهارم اردیبهشت ماه تیم‌های شهرداری ماهشهر و فولادنوین خوزستان در هفته بیست وششم مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور، به ترتیب به مصاف تبم‌های چوکای تالش و سپیدرود رشت می‌روند.

۲۸ تیم در ۲ گروه برگزار کننده مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور هستند.

دیگر خبرها

  • بارگشت تیلور به المپیک؟ بروکس دوپینگ کرده!
  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور
  • شوک به کشتی جهان؛ مثبت شدن تست دوپینگ بروکس و بازگشت دیوید تیلور؟
  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!