Web Analytics Made Easy - Statcounter

برترین سیو ها و مهارت های سپ مایر گلر افسانه ای بایرن مونیخ را مشاهده می کنید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما مهارت های سپ مایر گلر افسانه ای باشگاه فوتبال بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در سال های دور را آماده کرده ایم.

سپ مایر  (زادهٔ ۲۸ فوریه ۱۹۴۴ متن، باواریا) بازیکن فوتبال آلمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به همراه شاگرد خود الیور کان نام آورترین و موفق‌ترین دروازه‌بانی است که تاریخ این رشته در آلمان به خود دیده است.

او که سال‌ها محافظ دروازه تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ بود، در دوره شانزده ساله فعالیت ورزشی حرفه‌ای خود، به تمامی افتخارهایی که یک بازیکن فوتبال می‌تواند به آن‌ها دست یابد، رسید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۱۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتاین‌مایر کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد

رئیس‌جمهور آلمان، میزگرد برنامه‌ریزی شده درباره جنگ غزه در اقامتگاه رسمی خود در برلین را به دلیل انتقاد از اینکه هیچ صدای فلسطینی برای شرکت در آن دعوت نشده بود، لغو کرد.

به گزارش ایسنا، در مراسمی به نام «چگونه در مورد جنگ در خاورمیانه صحبت کنیم؟» فرانک والتر اشتاین‌مایر، رئیس‌جمهور آلمان که در ابتدا در کاخ بلویو برای پنجشنبه برنامه‌ریزی شده بود، قصد داشت به همراه سه مهمان، مرون مندل، مدیر مرکز آموزشی آن فرانک، روزنامه‌نگار تیلو یونگ و ملودی سوچارویچ، کارشناس روابط آلمان و اسرائیل، سخنرانی کند و درباره این موضوع بحث کند.

به نوشته روزنامه زوددویچه تسایتونگ، با این حال، منتقدان در روزهای اخیر فقدان صدای فلسطینی را در این پنل مطرح کردند. در بیانیه‌ای که به دست خبرگزاری آلمان رسیده است، دفتر ریاست جمهوری تصمیم خود برای لغو این رویداد را توجیه کرده و گفته است که «به این نتیجه رسیده است که میزگردی که برای ۲ مه برنامه‌ریزی شده، هدف تقویت صلح اجتماعی در شرایط متشنج کنونی را تامین نمی‌کند. بنابراین این رویداد در حال حاضر برگزار نخواهد شد.»

به گفته دفتر اشتاین‌مایر، رئیس‌جمهور آلمان از آغاز جنگ غزه میزبان چندین میزگرد بوده است. در این بیانیه آمده است که هدف این نشست مقابله با یهودستیزی، نفرت و خشونت، باز کردن فضا برای درد همه طرف‌ها، تسهیل گفت‌وگو و تقویت صلح اجتماعی بود. برای این منظور از شرکای گفت‌وگو با مواضع، دیدگاه‌ها و پیشینه‌های مختلف دعوت شده است.

آلمان یکی از سرسخت‌ترین متحدان رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • داغ شدن شایعات فلوریان ویرتس و بایرن مونیخ پس از صحبت‌های هونس
  • اشتاین‌مایر کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم