Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب گفت : باتوجه به تخصیص اعتبارات جدید عمرانی نیاز است دستگاه‌های اجرایی در کمترین زمان ممکن نسبت به مبادله موافقت نامه خود اقدام کنند.

او گفت : این اعتبار علاوه بر ۸۰ میلیارد ریال اعتبارات استانی و متوازن شهرستان است که برای ۱۰۷ پروژه شهرستان اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گیلانغرب با اشاره به روند بازسازی واحد‌های مسکونی گفت: سه هزار و ۹۷۰ واحد مسکونی تخریب شده در جریان زلزله آبان سال ۹۶ در این شهرستان تکمیل و به مالکان آن‌ها واگذار شده است.

محمودیان افزود: از مجموع ۱۷۰ واحد مسکونی تخریبی در جریان سیل فروردین امسال نیز تاکنون ۱۵۰ واحد تکمیل و واگذار شده و ۲۰ واحد باقیمانده هم تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

او با بیان اینکه کار گازرسانی به روستا‌های شهرستان در بخش‌های گواور و مرکزی در چهار محور در حال انجام است، از گازدار شدن بیش از ۳۰ روستا تا دهه فجر و پایان امسال خبرداد.

او گفت: مرحله اول پکیج گازرسانی به دهستان ویژنان هم شروع شده و عملیات گازرسانی به ۱۰ روستای باقی‌مانده در شهرستان نیز سال آینده اجرایی خواهد شد.

فرماندار گیلانغرب با اشاره به پرداخت ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزا از محل اعتبارات روستایی و زلزله افزود: تاکنون ۱۳۲ درصد از سهمیه شهرستان در این حوزه محقق شده است.

محمودیان با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی و جان باختن تعدادی از هموطنان در جریان مراسم تشییع و همچنین سانحه هوایی اخیر گفت: حضور مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی برخاسته از قلب آن‌ها بود، زیرا که سردار سلیمانی به واسطه خدمات ارزنده به کشور و نظام در قلب مردم جای داشت.

او با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو افزود: ملاک را در همه امور قانون قرار داده و تمامی امکانات خود را در اختیار برگزاری باشکوه و سالم انتخابات قراردهند.

او گفت: نسبت به کسانی که از امکانات دولتی له یا علیه هریک از داوطلبان انتخابات استفاده کنند به هیچ عنوان اغماض نخواهد شد.

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۲۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک

مدیر منطقه سه شهرداری اراک گفت: در سال ۱۴۰۳، هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه سه اراک در نظر گرفته شده که به تناسب میان ۱۱ محله این منطقه توزیع شده است.

محمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: با تلاش عوامل اداری و اجرایی منطقه و در نظر گرفتن ضوابط تشویقی در صدور مجوز خصوصاً املاک قولنامه‌ای، درآمد منطقه در سال گذشته تحقق ۱۲۵ درصدی داشته است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۳، هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه سه اراک در نظر گرفته شده که به تناسب بین ۱۱ محله این منطقه توزیع شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری اراک پروژه‌های تعریف شده برای اجرا در سال جاری را ساماندهی کمربندی حد فاصل پل سنجان تا میدان بسیج شامل عملیات جدول گذاری و پیاده رو سازی به طول ۳/۵ کیلومتر، ساماندهی بلوار شهید کاظمی کرهرودی به طول ۲/۵ کیلومتر، دیوار ساحلی محله دروازه کرهرود، دیوار ساحلی خیابان طالقانی و سایر پروژه‌های محله محور عنوان کرد.

رضایی با اشاره به موفقیت حاصل شده در اسفند ۱۴۰۲ در خصوص آزادسازی زمین خواری در محله تخت سادات کرهرود، گفت: در سال ۱۴۰۳ تمام زمین‌های متعلق به شهر به مردم باز خواهد گشت.

کد خبر 747879

دیگر خبرها

  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد