Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: در پی درخواست های مکرر مردمی و استانی از سراسر کشور پس از اقامۀ نماز دشمن شکن عبادی ـ سیاسی جمعه این هفته راهپیمایی سراسری ملت در حمایت از اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی در برابر آمریکا برگزار می شود.
به گزارش خرداد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، متن اطلاعیه به شرح زیر است:
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی درخواست های مکرر مردمی و استانی از سراسر کشور اعلام می کند که پس از اقامۀ نماز دشمن شکن عبادی ـ سیاسی جمعه این هفته (27 دی ماه) راهپیمایی سراسری در حمایت مردمی از اقدام شجاعانه و باصلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکستن هیمنۀ پوشالی طاغوت اعظم، آمریکای جانی و پشتیبانی از مؤلفه های قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در تقابل با دشمنان کینه توز کشور و پاسداشت مجاهدت های خالصانه و شبانه روزی نیروهای مسلح  ارزشی و مردمی جمهوری اسلامی ایران خاصّه سپاه مقتدر و مایۀ مباهات پاسداران انقلاب اسلامی به لحاظ شرایط ناشی از سقوط هواپیمای مسافربری و موج سواری رذیلانه سردمداران خون آشام شیطان بزرگ و مزدوران منطقه ای آن و همچنین ابراز و اعلام همدردی و تکریم خانواده های داغدار توأم با محکومیت هتاکی های بی شرمانه ساختار شکنان و وقاحت سفیر خبیث انگلیس مکار و روباه صفت، برگزارخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خاتمه از ملت همیشه در صحنه و قدرشناس ایران اسلامی دعوت می کند تا با حضور مثال زدنی و حماسی خود در این راهپیمایی سراسری که پس از اقامۀ نماز دشمن شکن عبادی ـ سیاسی جمعه این هفته (27 دی ماه 1398) برگزار می شود؛ از مؤلفه های قدرت، اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی و حافظان نظم و امنیت عمومی حمایت کنند. برچسب ها: راهپیمایی

منبع: خرداد

کلیدواژه: راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۲۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد

سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی  از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان

 

طحان نظیف نوشت: "لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران" در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • دانشگاه‌ها؛ پاشنه آشیل دولت آمریکا / عملیات وعده صادق نتیجه اقتدار علمی ایران است   
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا