Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ با انتشار برخی مطالب در خصوص کاهش سهمیه بنزین از کارت سوخت، قائم مقام شرکت ملی پخش توضیحاتی ارائه کرد.

در این رابطه حمید قاسمی به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: سیستم جدید کارت سوخت هیچ تفاوتی به سیستم قدیم ندارد . یکی از مکانیزم‌های کارت سوخت، صیانت از دارایی‌های مشتریان است. در نتیجه می‌طلبد تا صاحبان خودرو بصورت صحیح از کارت سوخت استقاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص کم شدن از میزان بنزین کارت سوخت نیز گفت: این اتفاق یعنی کسر شدن از سهمیه بنزین کارت سوخت مشتریان نادر است. و صرفا در مواقعی که فرایند کامل انجام نمی‌شود اتفاق می افتد.

اما چطور این حذف انجام شود؟ 

زمانی که برای سوخت‌گیری اقدام می‌شود، اگر در پایان کار قبل از قرارگیری نازل بر روی دستگاه، کارت سوخت را خارج کنیم، حدود دو لیتر از سهمیه کارت سوخت حذف می شود. که با قرار دادن مجدد کارت سوخت در همان کارتخوان مقدار کسر شده باز می‌گردد.

اما برای جلوگیری از کسر شدن سهمیه بنزین، صاحبان خودرو باید دقت کنند که حتما پیش از خارج کردن کارت، نازل را به حالت اولیه در جای خود قرار دهند و بعد از آن اقدام به خارج کردن کارت از کارتخوان نمایند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بنزین خودرو سهمیه بندی بنزین کارت سوخت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۲۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس

‌کادر فنی و فدراسیون کشتی تصمیم نهایی خود را در خصوص حسن یزدانی به‌عنوان منتخب وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در المپیک را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، تصمیم خود را در مورد انتخاب ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس اعلام کرد. نظر به سوابق قهرمانی و افتخارآفرینی حسن یزدانی و با توجه به انجام عمل سنگین کتف، تصمیمات کادر فنی در خصوص منتخب وزن ۸۶ کیلوگرم با توجه موارد فوق و مفاد چرخه انتخابی به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

۱- با توجه به اینکه رقابت‌های رنکینگ مجارستان آخرین میدان جدی است که ۵۰ روز پیش از المپیک پاریس برگزار می‌شود، حسن یزدانی که ۹ ماه به دلیل عمل جراحی سنگین بر روی کتف از میادین دور بوده، به تنهایی به مسابقات اعزام خواهد شد و در صورتی که ایشان از سلامت بدنی و آمادگی جسمانی لازم جهت حضور در مسابقات برخوردار باشد و این موضوع مورد تأیید کادر فنی نیز قرار بگیرد، او ملی‌پوش ایران در وزن ۸۶ کیلوگرم در المپیک پاریس خواهد بود.

۲- در صورتی که شرایط درج شده در بند یک حاصل نشود، کادر فنی به اقتضای شرایط موجود، تصمیمات جدیدی در مورد انتخاب ملی‌پوش این وزن اتخاذ خواهد کرد.

رقابت‌های رنکینگ‌دار بوداپست مجارستان روزهای ۱۷ تا ۲۰ خرداد برگزار خواهد شد.


کد خبر 748799

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • پای ربات‌ها به پمپ بنزین رسید
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • (ویدئو) قطار حامل سوخت از ریل خارج شد و آتش گرفت
  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین