Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردار نوعی اقدم فرمانده جبهه مقاومت اسلامی امروز در مراسم بزرگداشت شهدای ۲۷ دی دانشگاه تبریز به رشادت‌ها و جانفشانی‌های جوانان در دوران ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در طول این ۸ سال، برخی جوانان در خط مقدم جنگ و برخی نیز پشت جبهه‌های جنگ، برای دفاع از میهن و انقلاب، شبانه روز تلاش می‌کردند و به شهادت می‌رسیدند و شهدای دانشجوی ۲۷ دی دانشگاه تبریز که در زمان کمبود تجهیزات جنگی در ساعات غیر درسی و بصورت شبانه با استفاده از علم و تکنولوژی روز، ادوات جنگی می‌ساختند نیز از این دسته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از شهیدان به عنوان سرمایه‌های عظیم اجتماعی و (اسلام و انقلاب) یاد کرد و گفت: امروز جوانان باید آگاه و بیدار باشند و با کار و کوشش و توسعه علم و دانش، از این سرمایه‌های ارزشمند مراقبت کنند و بدانند آمریکای جنایتکار با به شهادت رساندن دانشجویان ،نخبگان و دانشمندان کشورمان، پرده از چهره بزک کرده و پلید خود برمیدارد و روز به روز چهره کثیف خود را نه تنها به مردم ایران اسلامی بلکه به کل جهانیان نشان می‌دهد.

حجت الاسلام انوری رئیس دفتر نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه تبریز در این مراسم، ملاک دینداری را پای پرچم حق ایستادن و دفاع از آن دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران، شهدای بسیاری داشته است که در این راه ثابت قدم بوده اند و نمونه بارز این ثابت قدمی را در دانشجویان شهید ۲۷ دی سال ۶۵ و سردار بزرگ اسلام، شهید سپهبد قاسم سلیمانی در سال ۹۸ می‌بینیم.

او به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهید سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: حرکت و خروش عظیم برخاسته از عمق وجود مردم در مراسم تشییع این سردار رشید، پرده از اقدامات احمقانه و شیطنت‌های آمریکا برداشت و نشان داد که ابهامی در راه و منش سردار بزرگ جبهه مقاومت وجود نداشت.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۲۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان

رضا احسانی زاده جانشین حوزه مقاومت بسیج کارگری امام صادق (ع) سمنان گفت: این مراسم اولین یادواره شهدای کارگری و کارخانه های سمنان است که در قالب که در راستای کنگره ۳ هزار شهید استان برگزار شد.

در این‌مراسم‌ از تعدادی از کارگران‌ و خانواده شهدای کارگر تجلیل شد

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • بزرگداشت روز خلیج فارس و رونمایی از ارج نامه محمدباقر وثوقی
  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • قدردانی از فراجا در گلستان شهدای اصفهان
  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران