Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد- بانک سامان با اتصال سیستم‌های بانکی خود به سامانه هریم، ارسال رمز دوم پویا از طریق پیامک را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد، بانک سامان باهدف تسهیل استفاده مشتریان خود از رمز دوم پویا، علاوه بر اپلیکیشن رمزینه، امکان دریافت این رمز از طریق پیامک را نیز فراهم کرد.

بر این اساس تمامی مشتریان بانک سامان ازاین‌پس برای انجام عملیات بانکی که نیازمند رمز دوم است، می‌توانند از رمز دوم پویای پیامکی استفاده کنند که این رمز هم‌اکنون در قالب ارسال پیامک و اپلیکیشن تولید رمز بانک سامان با عنوان «رمزینه» در دسترس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، مشتریان برای دریافت رمز پویا از طریق پیام‌کوتاه لازم است در هنگام انجام عملیات بانکی و در صفحه‌ پرداختی که اطلاعات حساب‌ را در آن وارد می‌کنند، گزینه دریافت رمز پویا را انتخاب تا این رمز به صورت پیامک برای آن‌ها ارسال شود.

لازم به ذکر است، مشتریانی که هم‌اکنون در سامانه پیام‌کوتاه بانک سامان عضو هستند و پیامک‌های بانکی دریافت می‌کنند، به‌صورت خودکار دریافت پیام‌کوتاه حاوی رمز دوم پویا بر روی همان خط برای آن‌ها فعال می‌شود. در همین حال مشتریانی که پیامک‌های هشداری و بانکی دریافت نمی‌کنند، لازم است برای فعال‌سازی سرویس رمز دوم پویای پیامکی از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک سامان در سراسر کشور نسبت به تائید شماره تلفن همراه خود از طریق منوی صدور و تغییر رمز اقدام کنند و در صورت عدم تطابق شماره درج‌شده با شماره فعلی در اسرع وقت با حضور در یکی از شعب بانک سامان شماره تلفن جدید خود را به بانک اعلام کنند.

مشتریان در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در این خصوص می‌توانند با مرکز سامان ارتباط به شماره ۰۲۱۶۴۲۲ تماس بگیرند.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۳۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«منم بچه مسلمان» از شبکه پویا و قرآن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این برنامه شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۱۰ و ۱۶ از شبکه قرآن و ساعت ۱۳ از شبکه پویا پخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • واگذاری ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی به سازمان تنظیم مقررات
  • «منم بچه مسلمان» از شبکه پویا و قرآن
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع
  • حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد
  • مراسم عزاداری‌های خود را در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) با ما به اشتراک بگذارید
  • افزایش ارسال لینک‌های آلوده