Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از خسارت سیلاب به بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در ۱۰ شهرستان استان خبر داد و گفت: تمامی راه‌های روستایی استان تا فردا بازگشایی می‌شود. ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

مجید سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه در بارش سنگین برف و سیلاب‌های اخیر راه ارتباطی 402 روستای استان کرمان مسدود شده بود اظهار داشت: تا این لحظه راه ارتباطی 393 روستای استان بازگشایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه راه ارتباطی 9 روستای استان همچنان مسدود است گفت: بارش برف شب گذشته عملیات بازگشایی راه این روستاها را با تاخیر مواجه کرده است که تا فردا تمامی راه‌های روستایی استان بازگشایی خواهد شد.

4 تیم امدادی هلال احمر کرمان به سیستان و بلوچستان اعزام شدامدادرسانی هلال احمر کرمان به 5600 نفر در سیلاب و برفراه ارتباطی 114 روستای کرمان همچنان مسدود استخسارت 370 میلیاردی برف و سیلاب به جاده‌های شمال کرماندبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور: 3 هزار گروه جهادی در سیستان و بلوچستان حضور یافتند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به اینکه خط انتقال آب 60 روستا و برق حدود یکصد روستای استان قطع شده بود افزود: آب و برق تمامی این روستاها وصل شده و در حال حاضر هیچ روستایی در استان نداریم که آب و برق آن متاثر از برف و سیلاب‌های اخیر قطع شده باشد.

وی با اشاره به اینکه راه ارتباطی 2 روستای قلعه‌گنج همچنان مسدود است گفت: عصر امروز امدادرسانی هوایی به این روستاها را داشتیم و 85 بسته غذایی 72 ساعته بین 50 خانوار این روستاها توزیع شده است.

سعیدی با عنوان اینکه تا کنون 10 شهرستان و چند دستگاه اجرایی خسارت خود را به ما اعلام کردند افزود: براساس خسارات اعلام شده 129 میلیارد تومان در حوزه کشاورزی استان خسارت وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه راه و ابنیه خسارت اعلام شده تا این لحظه 69 میلیارد تومان بوده است گفت: در حوزه زیربنایی نیز 51 میلیارد تومان خسارت تا این لحظه اعلام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به اینکه سیلاب‌های اخیر به 3 هزار و 242 واحد شهری و روستایی استان خسارت وارد کرده است بیان کرد: این واحدها نیازمند تعمیر و یا بازسازی هستند.

وی با بیان اینکه 661 واحد روستایی استان نیازمند کمک معیشتی هستند گفت: لوازم خانگی این واحدها بر اثر سیلاب‌ها تخریب شده و غیرقابل استفاده است.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P1377/S6,67/CT15 واژه های کاربردی مرتبط سیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل استان کرمان سیل سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی رگبار تگرگ و سیلاب‌های محلی در نیمه غربی کرمانشاه

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سامانه بارشی حاکم در جو منطقه، همچنان تا روز شنبه، به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق، آبگرفتگی معابر و رواناب در سطح استان می‌شود.

وی افزود: بارش که غالباً در نیمه غربی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ به خصوص در روز جمعه (فردا) و در برخی نقاط از مناطق یاد شده، با رگبار تگرگ و سیلاب‌های محلی نیز همراه خواهد شد.

مدیرکل‬ هواشناسی‬ استان‬ کرمانشاه تصریح کرد: در روز یکشنبه موقتاً از شدت بارندگی در سطح استان کاسته می‌شود؛ اما در روزهای دوشنبه و سه شنبه، با گذر موج ناپایدار دیگری، علاوه بر کاهش نسبی دمای هوا، مجدداً شاهد بارش‌هایی همراه با رعدوبرق، بویژه در نیمه شرقی استان خواهیم بود.

وی‬ ادامه‬ داد: دمای روزانه‏ هوا که طی امروز و فردا تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ در روزهای شنبه و یکشنبه به آرامی افزایش می‌یابد.

کد خبر 6095072

دیگر خبرها

  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم
  • پیش بینی رگبار تگرگ و سیلاب‌های محلی در نیمه غربی کرمانشاه
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • خسارت ۸۳ میلیارد تومانی سیل به سازه‌های آبخیزداری زیرکوه
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟