Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@11:51:10 GMT

بازگشت پیروانی به پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۳۷۲۰

بازگشت پیروانی به پرسپولیس

نشست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با مدیر و سرمربی تیم برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، عصر امروز محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه جلسه‌ای را با حضور افشین پیروانی مدیر تیم و یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس برگزار کرد.

یحیی گل‌محمدی به اتفاق دستیارانش امروز بعد از حضور در مراسم هفتم مرحوم نادر باقری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ساختمان باشگاه حاضر شد و بعد از امضای قرارداد دستیاران وی جلسه ای بین مدیرعامل با مدیر تیم و سرمربی برگزار شد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که قدوسی مدیر روابط عمومی و مشاور مدیرعامل هم حضور داشت  انصاری‌فرد تاکید کرد که هواداران پرسپولیس از شکل گرفتن یک کادر پرسپولیسی خوشحالند چراکه بزرگانی همچون یحیی گل‌محمدی، افشین پیروانی، کریم باقری، داوود فنایی و حمید مطهری در کادر تیم پرسپولیس حضور دارند و هر کدام از این نفرات در کنار دیگر نفرات کادر فنی و بازیکنان با غیرت و توانمند برای هواداران خاطره‌های زیادی ساخته‌ و توانمندی های بسیار زیادی دارند و همین امیدواری های زیادی ایجاد کرده که تیم‌ پرسپولیس در نیم فصل دوم‌ و شروع آن که توام با فشردگی هفت بازی سخت و حساس در لیگ برتر و‌ بازی های مهم در لیگ قهرمانان است نتایج مطلوبی بگیرد‌.

مدیرعامل باشگاه از زحمات پیروانی در نیم فصل اول و نقش محوری و موثر وی در مهار حواشی تقدیر کرد‌و از وی خواست با قدرت به کار خود ادامه دهد.

گل‌محمدی‌ هم از حضور موثر  افشین پیروانی و کریم‌ باقری در پرسپولیس یاد کرد و درباره رفاقت دیرینه خود با آنها صحبت‌هایی انجام داد و‌ در ادامه درباره توانمندی های اعضای  کادر فنی و بازیکنان تیم و لزوم همدلی و اتحاد و سخت کوشی برای برآورده کردن انتظارات هواداران و پیشکسوتان سخن گفت‌ و ابراز امیدواری کرد که باشگاه بستر خوبی برای فعالیت اعضای تیم در ارامش فراهم سازد.

در ادامه این جلسه همچنین سرمربی پرسپولیس در مورد امکانات و کمبودهای ورزشگاه شهید کاظمی مواردی را به مدیرعامل باشگاه و مدیر در میان‌ گذاشت و درخواست داشت تا برخی لوازم تمرینی و‌ تغذیه مناسب برای بازیکنان فراهم شود و بر لزوم‌‌ برنامه ریزی دقیق با توجه به فشردگی بازی‌های مهم پرسپولیس در شروع مسابقات لیگ و اسیا تاکید کرد‌.

گل‌محمدی همچنین برخی از برنامه‌های خود را به انصاری‌فرد ارائه کرد و قرار شد قبل از هر بازی و برای رسیدن به هماهنگی‌های بیشتر جلساتی در باشگاه برگزار شود.‌ افشین پیروانی هم که طی روزهای گذشته پیگیر امورات نقل و انتقالات و  تیم بوده از فردا در تمرینات پرسپولیس حضور خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی باشگاه پرسپولیس پرسپولیس کادر فنی و بازیکنان لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۳۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۹:۳۰ فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. 

آخرین تقابل دو تیم در چارچوب هفته دهم این فصل لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با برتری یک بر صفر طلایی پوشان به پایان رسید. سپاهان و پرسپولیس تا کنون ۸۱ مرتبه مقابل هم ایستاده‌اند که ۲۷ بار سرخپوشان تهران برنده شده‌اند، ۲۱ بار نماینده اصفهان برنده شده و ۳۳ بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. 

حواشی آخرین رویارویی دو تیم به شرح زیر است: 

*یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق پرسپولیس پس از ورود به ورزشگاه با علی خسروی ناظر ویژه داوری و عضو کمیته داوران خوش و بش کرد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

*سرمربی سابق تیم پرسپولیس از سوی هواداران تیمش به شدت تشویق شد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

*نبیل باهویی از لیست پرسپولیس خط خورد و جایی در میان بازیکنان اصلی و ذخیره نداشت.

*رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و احسان پهلوان چهار بازیکن ترکیب اصلی سپاهان یودند که سابقه بازی در پرسپولیس را داشتند.

*گئورگی گولسیانی، سروش رفیعی، میلاد سرلک و دانیال اسماعیلی‌فر از ترکیب اصلی پرسپولیس پیش‌تر پیراهن سپاهان را پوشیده بودند.

*هواداران سپاهان پیش از شروع بازی علیه بیرانوند شعار دادند که با واکنش این دروازه‌بان همراه شد.

*چند دقیقه پیش از شروع بازی مقابل در ورودی ورزشگاه نقش جهان ازدحام شده بود.

*جو ورزشگاه نقش جهان قبل از مسابقه با طرح‌های هواداران سپاهان بسیار جذاب شده بود.

*بازیکنان سپاهان در نیمه دوم با ۵ دقیقه تأخیر وارد زمین شدند.

*کادرفنی پرسپولیس و یحیی گل محمدی به تصمیمات داور معترض بودند.

*موعود بنیادی‌فر داور بازی در دقایق پایانی به ژوزه مورایس بابت اعتراضش کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • بازگشت اوسمار به جاده خوشبختی یا پایان یک رؤیا؟
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی