Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیدرعلی کامیاب با اشاره به دیدارش با وزیر ورزش و جوانان، گفت: در این دیدار موضوعات مختلفی نظیر شتاب بخشیدن به روند توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان فارس طرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

وی یکی از موارد مهم بررسی شده در این نشست را پروژه سالن ۶ هزار نفری شیراز بیان و اضافه کرد: تاکید وزیر ورزش و جوانان تکمیل سریع این پروژه با رفع تمام نواقص و کمبودهای احتمالی است؛ برای تحقق این هدف مقرر شد میزان حضور نماینده شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در شیراز افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامیاب با بیان اینکه توسعه عدالت محور در حوزه ورزش یکی از سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان است، توسعه زیرساخت‌ها در مناطق محروم را در همین راستا و جزو اولویت‌های ورزش و جوانان فارس اعلام و اضافه کرد: بر اساس این سیاست احداث استخر در زرین دشت، به عنوان یک مطالبه مردمی، با اعتبار اولیه ۵۰۰ میلیون تومان مورد تایید وزیر ورزش و جوانان قرار گرفت.

کامیاب با اشاره به این که ابتدا قرار بود بخش خصوصی برای احداث این پروژه پیشگام شود، افزود: با توجه به اینکه بخش خصوصی از این موضوع استقبال نکرد، دولت راسا مطالبه مردم برای احداث استخر در زرین دشت را به زودی اجرایی خواهد کرد.

او همچنین گفت: تامین اعتبار برای تعمیر کف پوش سالن کردیان از توابع قطب آباد جهرم و احداث سالن اختصاصی صخره نوردی در جهرم از دیگر دستاوردهای دیدار با وزیر ورزش و جوانان بود.

کامیاب از اختصاص یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان اعتبار در حوزه جوانان و مشخصاً در بخش‌های ازدواج، کارآفرینی و مقابله با آسیب های اجتماعی خبر داد و افزود: ۷۵ زمین مینی فوتبال در استان فارس با تهیه چمن مصنوعی آماده بهره برداری است که با نظر مساعد وزیر اعتبارات لازم برای تکمیل و بهره‌برداری از آنها در این نشست تامین شد.

کامیاب از پروژه‌های نظیر سالن مشارکتی لار، چمن بیرم و... به عنوان پروژه هایی که در این سفر در خصوص بهره برداری از آن ها در آینده ای نزدیک و گفتگو شده است یاد و اضافه کرد: تا پایان سال تعداد زیادی از پروژه های ورزشی در روستاهای استان نیز افتتاح و به بهره برداری می رسد.

او همچنین با اشاره به دیدارش با سید عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، روسای فدراسیون‌های والیبال، دومیدانی، فوتبال، عشایری روستایی و انجمن‌های ورزشی، گفت: شیراز میزبان مرحله نهایی جام خوشه‌چین است.

کامیاب ادامه داد: این جام برای اولین بار پس از انقلاب و در رشته‌های فوتسال، والیبال چهار نفره، طناب‌کشی، چوبکشی، دو میدانی، فوتبال، والیبال و هفت سنگ مهارتی بین روستاییان و عشایر سراسر کشور و بین روزهای دهم تا دوازدهم بهمن امسال در شیراز برگزار می شود.

او از حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه این مسابقات خبر داد و گفت: این رویداد ورزشی با حضور بیش از ۷۰۰ ورزشکار برگزار و از شبکه ورزش سیما به شکل مستقیم پخش خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعتبارات ملی ورزش و جوانان زیرساخت های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج