Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر علمی کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امیرالمؤمنین امام علی(ع) گفت: تا کنون مقالات بسیاری ارسال شده و به چاپ رسیده که حتی از ۹ ملیت افغانستان، تونس، آذربایجان و پاکستان، آلمان، نیجریه نیز مقالاتی دریافت و مورد استقبال قرار گرفته است. ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، حجت‌الاسلام محمدعلی رضایی امشب در حاشیه برگزاریکنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امیرالمؤمنین امام علی(ع) با اشاره به اینکه برگزاری کنگره به شناخت بیشتر ابعاد شخصیتی امام علی(ع) منجر می‌شود، اظهار داشت: این کنگره میزبان مهمان‌هایی با ملیت‌های مختلف است که باهدف شناخت فضائل حضرت علی(ع) از منظر قرآن و پیامبر (ص) برگزار شده است و می‌تواند راه تبیین نقشه‌ای برای ولایت امیر المومنین علی(ع) باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان آنکه 70 درصد از اهداف این کنگره محقق شده است، افزود: تاکنون 69 پایان‌نامه، 475 مقاله، 305 شعر و ادبیات، 131 کتاب و 102 هنرهای تجسمی به دبیرخانه کنگره ارسال‌شده است و با اینکه در سطح ملی برگزار شده اما از 9 ملیت افغانستان، تونس، آذربایجان و پاکستان، آلمان، نیجریه نیز مقالاتی دریافت و مورد استقبال قرار گرفت.

دبیر علمی کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امیرالمؤمنین امام علی(ع) بابیان اینکه از مجموعه مقالات، 190 مقاله در 5234 صفحه و در 14 جلد چاپ‌شده است، تصریح کرد: شاه‌بیت محوری‌ترین بحث این کنگره یعنی مرجعیت حضرت علی(ع)، از ابعاد مختلف تاریخی و ولایی بررسی می‌شود که باید آن را به جهانیان معرفی کنیم.

کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امام علی(ع) در استان اصفهان برگزار می‌شودچرا جبرئیل ‌ذوالفقار را به امام علی (ع) هدیه کرد؟/در جنگ خندق بر مسلمانان چه گذشت؟حدیث امام علی (ع) درباره همت بلند و تلاش

وی خاطرنشان کرد: آموزه‌های علوی در مبانی علوم انسانی، هستی شناختی و معرفت‌شناختی می‌تواند در حوزه علوم انسانی کاربرد داشته باشد، ازاین‌رو پیامدهای این مرجع دینی، بر محور وحدت انجام می‌شود که قرآن پیامبر(ص) و علی(ع) محور وحدت در جهان اسلام هستند.

رضایی موضوعات 190 مقاله را در حوزه سیاست و مدیریت، مدیریت کشور مبنی بر عدالت اجتماعی، مدیرت بحران، حقوق بشر در سیر امام علی(ع)، آموزه‌های اقتصادی، تحلیل سیاست‌های اقتصادی، نظام اجتماعی و شاخصه خانواده‌های مطلوب برشمرد و گفت: مقالات به زبان‌های عربی، آذری و اسپانیولی به کنگره ارسال‌ شده است.

دبیر علمی این کنگره در خصوص عنوان کتاب‌های چاپ‌شده گفت: قرآن و امام علی(ع) دو جلد، ولایت و امام علی(ع) یک جلد، امام علی(ع) و نهج‌البلاغه یک جلد، امام علی(ع) ازنظر دانشمندان یک جلد، امام علی(ع) در آیه شعر و ادب یک جلد، امام علی(ع) و علوم انسانی در تاریخ یک جلد، امام علی(ع) و علوم انسانی در بحث تربیت یک جلد، امام علی(ع) و اخلاق و عرفان یک جلد، علوم انسانی و بحث اجتماعی یک جلد، امام علی(ع) و اقتصاد یک جلد و مدیریت سیاست یک جلد، مقالات غیرفارسی یک جلد و چکیده مقالات هم در یک جلد به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/169/ ع

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۳۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود

استاندار اصفهان گفت: در انتخابات سال گذشته مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، نهم اردیبهشت ماه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، ضمن گرامیداشت روز شوراهای اسلامی، اظهار کرد: شکل گیری شوراهای اسلامی یکی از مظاهر بروز و ظهور اراده مردم در حکمرانی و مدیریت کشور است.

وی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه استان در انعکاس اخبار و اطلاعات، افزود: اگر از ابتدا جایگاه اطلاع‌رسانی به درستی دیده می‌شد، رسانه می‌توانست در پیگیری و مطالبه حقوق مردم به خوبی نقش آفرینی کند.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: جایگاه خبرنگاران متناسب با نقشی که ایفا می‌کنند نیست و این موضوع در جهان نیز مشهود است در صورتی که رسانه بایستی مطالبه‌گر حقوق مردم باشد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: سال گذشته سال برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و بسیار حساس و سرنوشت ساز بود.

وی ادامه داد: تمامی رسانه‌های امپراتوری سلطه به خط شده بودند تا انتخابات در ایران را ضایع کنند و این هدف را با ناامیدی مردم و حاشیه سازی برای مردمی که قصد شرکت در انتخابات را داشتند پیش بردند.

استاندار اصفهان بیان کرد: در این شرایط رسانه‌های ما در تلاش بودند تا نگاه واقعی و متفاوتی از ایران اسلامی را به جهان مخابره کنند که از این بابت عملکرد اصحاب رسانه کشور و استان جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی اظهار کرد: در انتخابات مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی بودیم.

استاندار اصفهان همچنین از اصحاب رسانه استان در پوشش دستاوردهای دولت قدردانی کرد و گفت: حضور رسانه را ارج می‌نهیم و از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کمال قدردانی را داریم.

مرتضوی ضمن اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی بالغ بر ۱۳ هزار کودک را در غزه به شهادت رسانده همچنین ۳۳ هزار شهید در غزه مظلوم و قهرمان گویای جنایت‌های رژیم صهیونسیتی علیه مردم مسلمان فلسطین است.

وی ادامه داد: هر چند که آنها در تلاش هستند تا جنایاتشان را از چشم مردم دنیا مخفی نگهدارند اما خبرنگارانی که با رشادت و جانفشانی در آن منطقه حاضر هستند چهره خبیث رژیم صهیونسیتی را به جهانیان نشان می‌دهند و این نشانه اهمیت رسانه در روشنگری و انعکاس حقایق به دنیا است.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 748650

دیگر خبرها

  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • ورود هوش مصنوعی به تشخیص‌‌های آزمایشگاهی/ لزوم آشنایی دانش‌آموزان با علوم آزمایشگاهی
  • بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی کنکور سراسری باهم رقابت کردند
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم