Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاجویی پور به تشریح آخرین وضعیت روستاهای سیل زده منطقه جانوری، نوگین و گیشدان شهرستان جاسک پرداخت و گفت: راه ارتباطی روستاهای منطقه همچنان قطع است.

« عبدالله تاجویی پور »، معلم و دهیار روستای گورسر منطقه کوهستان جاسک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس اظهار کرد: بر اثر بارندگی های جمعه و شنبه(20 و 21 دی ماه جاری)، راه ارتباطی روستاهای منطقه کوهستان(جانوری، نوگین و گیشدان) در شهرستان جاسک مسدود شد و تاکنون بازگشایی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه قطع برق و عدم آنتن دهی تلفن همراه در کنار مسدود بودن راه ارتباطی مشکلات اهالی روستاهای منطقه به ویژه گورسر را صد چندان کرده است، افزود: اگر چه تاکنون یک سورتی پرواز بالگرد به روستای گورسر صورت گرفته و تعدادی پتو، نان و جیره 72 ساعته بین اهالی توزیع شده است اما وجود چندین زن باردار و یا اینکه فردی از اهال دچار بیماری شود مردم روستا را نگران کرده است.

 

معلم و دهیار روستای گورسر منطقه کوهستان جاسک از تمام شدن ذخیره گازوئیل برای روشن کردن موتور دیزل برق در این روستا خبرداد و گفت: با خاموش شدن این دیزل ارتباط تلفنی روستا نیز کاملا قطع می شود.

 

وی مسدود بودن راه ارتباطی را مهمترین چالش کنونی دانست و عنوان کرد: برای بازگشایی راه ارتباطی نیاز به دستگاه بلدوزر سنگین است و کاری از دست لودر بر نمی آید.

 

تاجویی پور با اشاره به اینکه اهالی روستاهای منطقه کوهستان قبل از سیل هم مشکل راه ارتباطی داشتند، گفت: فکر می کنم به این زودی ها راه ارتباطی روستا بازگشایی نشود و از وصل شدن برق هم امیدی نیست و بهتر است که پروازهای بالگردها به روستاهای منطقه به صورت منظم و مستمر ادامه داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه از مسئولان می خواهیم که به فکر مردم گرفتار در روستاهای سیل زده منطقه کوهستان جاسک باشند، افزود: آرد و مواد غذایی، وسایل سرمایشی و گازوئیل و نفت سفید از مهمترین نیازهای مردمان کوهستان است.

 

گفتنی است؛ منطقه کوهستان(جانوری، نوگین و گیشدان) شامل 17 روستاست که براثر بارندگی اخیر و وقوع سیل راه ارتباطیشان با مرکز شهرستان جاسک قطع شده است.

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت سردار سلیمانی فهما مسجد سردار سلیمانی مسجد رویداد ملی فهما منطقه جانوری جاسک مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند

محسن شاه سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حسین زنجانیان و طاها قابلی که پیش از این به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان دعوت شده بودند فردا یکشنبه راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند.

وی افزود: رقابت‌های دوچرخه سواری کوهستان اسیا از ۱۸ اردیبهشت ماه در مالزی آغاز می‌شود و تیم ملی دوچرخه سواری فردا با هدایت آرش امیدفر راهی این مسابقات خواهد شد.

کد خبر 6096673

دیگر خبرها

  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • بازگشت سیلاب به «بهانگر» در داورزن و تخریب پل ارتباطی روستا
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • واریز ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاریهای آذربایجان شرقی
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود