Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،  متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است: در شرایطی که کشور بیش از گذشته نیاز به اتحاد و همدلی دارد، انتظار می‌رود مسئولان کشور در بیان اظهارات و نظرات خویش سنجیده تر عمل کرده و از ایجاد تشنج خودداری نمایند تا فرصت سوء استفاده به دشمن داده نشود و آرامش بر فضای کشور حاکم گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه امروز رئیس جمهور در سخنانی که بطور زنده نیز از رسانه ملی پخش می شد مطرح کرد، نشان از بی‌اطلاعی ایشان نسبت به روند بررسی ها در هیات‌های نظارت استانی و هیات مرکزی نظارت بر انتخابات دارد و زیبنده یک مقام اجرایی رسمی نیست که بدون تحقیق و بی محابا درباره افراد فاقد صلاحیت سخن بگوید.

دقت در نتایج بررسی‌های شورای نگهبان نشان می دهد این نهاد در بررسی صلاحیت‌ها تمایزی میان این جناح و آن جناح قائل نشده است و در میان افراد تأیید یا رد شده از همه جناح‌ها حضور دارند.

شورای نگهبان به عنوان داور ملی انتخابات و صیانت کننده حق الناس وظیفه خود می‌داند که در انطباق شرایط قانونی با داوطلبان انتخابات نهایت دقت را به عمل آورد و شکایت آنان را از مجرای قانونی مشخص شده بررسی نماید.

بی‌تردید اینگونه برخوردها با نهاد شورای نگهبان نمی تواند تاثیری در اعلام نظرات این نهاد داشته باشد و چنانچه اعتراضی نیز مطرح است باید از مجرای قانونی خویش و نه از تریبون‌های عمومی دنبال شود.

کد خبر 478558

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۴۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه بنزینی وزیر اقتصاد به بذرپاش/ سهمیه سوخت این خودروها را قطع کنید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خاندوزی وزیر اقتصاد در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار عدم‌تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتر شده است.

خاندوزی در این نامه به بذرپاش نوشته است:

ضمن تشکر و قدردانی از تلاش مستمر همکاران آن وزارتخانه شاغل در ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت در اجرایی نمودن مفاد ماده ۴۸ قانون بیمه اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه و غیرفعال نمودن کارت سوخت خودروهای گازسوز فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث در فاز اول اجرای ماده قانونی یادشده، با توجه به نتایج مثبت حاصله از اجرای این ماده قانونی که منجر به افزایش پوشش بیمه‌ای وسایل نقلیه و همچنین صرفه‌جویی در مصرف روزانه میلیون‌ها لیتر نفت و گاز شده است خواهشمند است دستور فرمایید در گام بعدی اجرای طرح عدم‌تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتری در دستور کار قرار گیرد تا در آینده شاهد تداوم اثرات مثبت اجرای این ماده قانونی باشیم.

در پایان خاطرنشان می‌سازد همکاران این وزارت در بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران آماده هرگونه همکاری و مساعدت می‌باشند تا این مرحله از اجرای قانون نیز با شایستگی عملیاتی گردد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901032

دیگر خبرها

  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • نامه بنزینی وزیر اقتصاد به بذرپاش/ سهمیه سوخت این خودروها را قطع کنید
  • خاندوزی: سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه قطع شود
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟