Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرسبزی ضمن تاکید بر اینکه باید برنامه ریزی های لازم در زمینه اجرای مطلوب جشنواره قرآن و عترت انجام شود، گفت: فعالیت های انجام گرفته و مستند جشنواره تحت عنوان کتاب «هفته قرآن و عترت» استان کهگیلویه و بویراحمد چاپ خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محمدعلی پیرسبزی» امروز (25 دی) در نشست شورای اداری که با حضور روسای فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد ضمن تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و جمعی از هم وطنان در حوادث اخیر، اظهار داشت: هفته قرآن و عترت به صورت گسترده در شهرستان مختلف استان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این جشنواره در بخش های مختلف فرهنگی و هنری برگزار می شود، گفت: برگزاری این جشنواره برای ما مهم بوده و باید اهتمام ویژه ای در زمینه برگزاری مطلوب آن داشته باشیم.

 

وی ماهیت جشنواره را نسبت به شیوه برگزاری آن مهم دانست و اضافه کرد: مدیر هر شهرستان باید از ظرفیت های شهرستانی و نهادهای عضو شورای فرهنگ عمومی جهت برگزاری باشکوه این جشنواره تلاش کند.

 

پیرسبزی با بیان اینکه جشنواره قرآن و عترت اسفند ماه امسال برگزار می شود، ادامه داد: موضوع جشنواره مهم بوده و تقریبا یک هفته در مساجد به صورت تقریبی هر روز یک مسجد برنامه خواهد داشت.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: این جشنواره در زمینه های نشست های تخصصی «بیانیه گام دوم انقلاب»، هنرهای تجسمی فجر، نمایش نامه نویسی، داستان نویسی، قرآن، تواشیح، سرود و ... برگزار می شود.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه باید از هم اکنون برنامه ریزی های لازم در زمینه اجرای مطلوب جشنواره انجام شود، خاطرنشان کرد: فعالیت های انجام گرفته و مستند جشنواره تحت عنوان کتاب «هفته قرآن و عترت» استان کهگیلویه و بویراحمد چاپ خواهد شد.

 

پیرسبزی با اشاره به اینکه استاندار استان نیز حمایت های لازم را از این جشنواره خواهند داشت، گفت: کیفیت برگزاری جشنواره و پرداختن به بحث محتوا بسیار مهم است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در زمینه بخش نمایشی باید به دنبال کیفیت در اجراها باشیم، ابراز داشت: اداره هایی در شهرستان ها موفق هستند که آیتم های نظارت، حمایت و هدایت را درنظر بگیرند.

 

وی ضمن تاکید بر تعامل با فرماندار و امام جمعه هر شهرستان، گفت: باید گروه های تواشیح در شهرستان ها شناسایی و معرفی شوند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد طرح ملی فهما فهما مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار سلیمانی سقوط هواپیمای اوکراینی مسجد فهما شهادت سردار سلیمانی بیانیه گام دوم بیانیه گام دوم انقلاب سرود فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره کتاب قرآن و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۴۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: این دوره از رقابت ها با حضور بیش از ۲۰۰ دانش آموز برگزار شد.

فرهادی افزود: در این مسابقات دانش آموزان در رشته‌های حفظ، قرائت، احکام، اذان و مداحی با هم به رقابت پرداختند.

 

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • ۴۰۰برنامه هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد