Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه تلویزیونی "فلسطین الیوم" دقایقی پیش از این حمله یک پهباد شناسایی ارتش رژیم صهیونیستی موشکی به سمت پایگاه مقاومت فلسطین (السفینه) شلیک کرده بود.

در این حمله شماری از منازل مسکونی فلسطینیان در این منطقه خسارت دیده است.

از سوی دیگر شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که جنگنده‌های این رژیم مجددا پایگاه مقاومت فلسطین در شمال غرب غزه را هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهدان عینی اعلام کردند، بدنبال این حملات چندین انفجار مهیب در این منطقه از غزه به گوش رسیده است.

رژیم صهیونیستی مدعی شده است که این حملات در پاسخ به شلیک چندین فروند راکت به سرزمین‌های اشغالی صورت گرفته است.

رسانه های اسرائیلی شامگاه چهارشنبه گزارش دادند که چهار راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین شلیک شده است وبه دنبال آن آژیر هشدار در این شهرک‌ها به صدا درآمده است.

منابع اسرائیلی مدعی شدند که این موشک ها خسارت جانی یا مادی به همراه نداشته و تنها باعث ایجاد رعب و وحشت میان اسرائیلی ها شده است.

پیشتر حدود سه هفته پیش همزمان با حضور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در کنفرانسی در شهر عسقلان در جنوب سرزمین‌های اشغالی چند موشک به این شهر شلیک شد و در پی آن نتانیاهو مجبور شد به پناهگاه فرار کند.

برچسب‌ها غزة رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۴۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از جنوب لبنان، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با شش موشک سنگین به کفر شوبا حمله کردند.

کفر شوبا نزدیکترین منطقه مسکونی در جنوب لبنان به پایگاه رویسات العلم نظامیان صهیونیست در بلندی‌های مزارع اشغالی شبعا و تپه‌های اشغالی کفر شوبا قرار دارد با وجود اینکه منطقه در حدود هفت ماهه گذشته آماج حملات جنگنده‌ها و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته، اما مردم مقاوم جنوب حاضر به ترک این مناطق نیستند.

در تازه‌ترین جنایت، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با شش موشک به کفر شوبا حمله کردند در این حمله قاسم اسعد از اهالی کفر شوبا به شهادت رسید......

مصاحبه مردمی

دیگر خبرها

  • طوفان الاقصی| حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی 
  • تداوم حمله‌های هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • حزب الله پایگاه خربه ماعر را زیر آتش سنگین قرار داد
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • آژیر خطر در کریات شمونا از بیم حمله پهپادی به صدا درآمد
  • جزئیات طرح آمریکایی - اسرائیلی برای مدیریت محاصره نوار غزه