Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا اسماعیلی روز چهارشنبه درحاشیه پنجمین جلسه شورای اداری  شهرستان بم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  گفت: این جلسات به منظور هماهنگی بیشتر شهرستان های استان کرمان درخصوص رسیدن به اهداف تعیین شده از جمله کارهایی که در حوزه تعاون، اشتغال ،بیمه بیکاری و روابط کار و امور اجتماعی مربوط به جوامع کار که برای آن ها تعریف شده برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی افزود :با برگزاری این جلسات در شهرستان ها از نزدیک با مسایل و مشکلات شهرستان در حوزه جامعه کار و تولید آشنا شده و همچنین ظرفیت های آن شهرستان را شناسایی کرده تا  روسای این اداره کل در دیگر شهرستان ها بتوانند با توجه به اهدافشان از ظرفیت های شهرستان های دیگر استفاده کنند.
وی بیان داشت:مجموعه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به گستردگی مخاطبی که دارد بنا را بر ارایه خدمات بهتر و جامع تر گذاشته و در این راستا احتیاج به هماهنگی بین تمام ارکان را داریم .

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهارداشت: شهرستان بم بدلیل تاثیرگذاری که در بحث تولید،اقتصاد و اشتغال دارد از جایگاه ویژه ای در استان کرمان برخوردار است .

وی ادامه داد:در اشتغال بحث مربوط به حفظ مشاغل موجود و اشتغال های جدید در اولویت کار ما قرار دارند و ایجاد اشتغال کار سخت ،زمان بر و پرزحمتی است که به همت تمام ارکان و اداراتی که در جهت اشتغال نقش دارند محقق خواهدشد.

مدیرکل اداره تعاون،کار و رفاه اجتمای استان کرمان گفت : شهرستان بم در بحث صنعت و کشاورزی با توجه به نام گذاری امسال به سال تولید رونق در دو بعد تامین نیاز داخلی و ارز آوری نقش مهم و بسزایی دارد.

 اسماعیلی توضیح داد: امیدواریم مشکلات موجود خودروسازی شهرستان بم که قطب جنوب شرق کشور را پوشش می دهد و در بحث تولید نقش حیاتی دارد به حداقل برسانیم و اشتغال ایجاد شده را حفظ کنیم.

وی بیان کرد: در صورت تعدیل نیرو در خو دروسازی شهرستان بم حمایت لازم از این کارگران بیکار صورت خواهد گرفت تا مجدد سرکار بروند.
اسماعیلی درخصوص احراز شرایط بیمه بیکاری گفت: درصورتی که هر شخصی یک سال سابقه پرداخت بیمه داشته باشد و بیکاری آن ارادی نیز نباشد می تواند از بیمه بیکاری استفاده کند البته استفاده از بیمه بیکاری اولویت آخر اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی است و بیشتر به دنبال حفظ مشاغل موجود با تزریق مواد اولیه و منابع مالی استانی و ملی هستیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ارز استان کرمان اشتغال منابع مالی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۴۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان

فرزاد پیشکاری امروز سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع شهر سنندج، اظهار کرد: کارگران نقش مهمی در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور دارند وکارگران علاوه بر حضور در سنگر تولید، در تمامی عرصه‌های دفاع از کشور و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، حماسه‌آفرین بوده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود: جامعه کارگری در ایران اسلامی نقش مهمی در توفیقات حاصل شده در عرصه‌های علمی، اقتصادی و صنعتی کشور داشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته در سطح استان با تلاش بازرسان ۱۹ هزار واحد تولیدی، صنعتی و ابنیه بازرسی شده است، گفت: در بازه زمانی یاد شده ۹ هزار پرونده شکایت کارگران بررسی شده است.

پیشکاری، خاطرنشان کرد: حمایت از تولید و اشتغال و تلاش در راستای حفظ اشتغال موجود ایجاد بسترهای لازم برای اشتغالزایی جوانان و رفع مشکل بیکاری اولویت اصلی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان است.

 در استان کردستان ۲ هزار و ۳۰ تعاونی فعال با ۱۸۵ هزار نفر عضو وجود دارد که زمینه اشتغال بیش از ۱۸ هزار نفر را در استان فراهم کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • مازندران پایین‌ترین نرخ بیکاری در کشور را دارد
  • تلاش بیشتری برای کاهش نرخ بیکاری کرمانشاه خواهیم کرد
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان