Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستین پولیشیچ از سختی‌هایی که در چلسی پشت سر گذاشته و همچنین کار کردن با فرانک لمپارد می‌گوید.

طرفداری- پولیشیچ ترکیب لمپارد و بازیکنان جوان را ترکیب خوبی می‌داند.

انتقال کریستین پولیشیچ به چلسی از دورتموند، یکی از انتقال‌های گران قیمت چندسال اخیر لیگ برتر به شمار می‌رود. بازیکن ملی پوش در ابتدا نتوانسته بود خواسته‌های هواداران و لمپارد را بر آورده کند و نمایش‌های ضعیفش تردیدهای زیادی را به وجود آورده بود ولی چند هفته اخیر نشان داد، به نظر پولیشیچ دوباره به فرم خوب خود بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در گفتگو با ESPN درمورد انتقال به لیگ برتر و سختی‌هایی که پشت سر گذاشته می‌گوید:

همه می‌گفتند که قرار است به لیگ برتر بروم و این یک تغییر بزرگ و سخت خواهد بود. لیگی که قطعا بازی‌های زیادی در آن برگزار می‌شود و خیلی مسائل در آن رخ می‌دهد و برایم در ابتدای آمدن به اینجا و وفق پذیری آسان نبود. واقعا به اینکه چگونه همه چیز را پشت سر گذاشتم و از فرصت‌هایم استفاده کردم، افتخار می‌کنم. فکر می‌کنم اخیرا خیلی خوب بازی کرده ام و به این موضوع افتخار می‌کنم. لذت زیادی از آن برده ام. فرهنگ فوتبالی در اینجا فوق العاده است و از این بابت خوشحالم و می‌خواهم فصل را با قدرت به پایان برسانم. انتظار نداشتم به اینجا بیایم و همه چیز برایم عالی باشد  و در بازی اول ده گل به ثمر برسانم! به اینجا آمدم و می‌خواهم به جنگیدن برای به دست آوردن جایگاهم ادامه دهم. شروع هیمشه آسان نیست و من هم همیشه در ترکیب اولیه حضور نداشتم ولی به تمرین کردن ادامه دادم. سرم را پایین نگه داشتم و دائم به خودم می‌گفتم: " سرانجام زمان درخشش تو فرا خواهد رسید." وقتی چنین چیزی به خود می‌گویید و به تمرین کردن ادامه می‌دهید، آن زمان فرا خواهد رسید. از اینکه همه چیز چگونه جفت و جور شد، بسیار خوشحالم.

بازیکن آمریکایی در ادامه درمورد کارکردن با فرانک لمپارد اضافه می‌کند:

بازی‌های لمپارد را بسیار زیاد می‌دیدم و احترام زیادی به عنوان یک بازیکن برایش قائل بودم. حالا حضور او به عنوان مربی در چلسی نیز خوب بوده است. درحال یادگیری از او هستم. کار کردن با بازیکنان جوان بسیار جذاب بوده است. پس فکر می‌کنم ترکیب فرانک لمپارد و بازیکنان جوان، ترکیب خوبی بوده است. دائم به من می‌گوید که از بازی کردن لذت ببرم و خودم باشم. هنوز درحال یادگیری هستم. این اولین فصل حضورم در اینجا است و تقریبا نصف فصل را پشت سر گذاشته ایم پس می‌خواهم به یادگیری روزانه و بازی به بازی خود ادامه دهم و فقط روی حریف بعدی تمرکز کنم تا برای آن بازی آماده و سرحال باشم.

او در پایان اضافه می‌کند:

فکر می‌کنم فرهنگ فوتبالی که در اینجا جاری است، بیشتر از همه چیز مرا تحت تاثیر قرار داده است. فوتبال برای این مردم معنای بسیار زیادی دارد و برایشان نحوه عملکرد تیم‌های محبوبشان، اهمیت زیادی دارد. نمی‌خواهم بگویم در دورتموند این چنین نبوده ولی منظورم فرهنگ فوتبالی است. اینکه فوتبال برای کل این کشور چه معنایی دارد و حتی در تعطیلات هم از اهمیت آن کم نمی‌شود. همه همیشه درمورد فوتبال حرف می‌زنند و این تحسین برانگیز است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم

سرمربی منچستریونایتد به پیروزی تیمش مقابل شفیلدیونایتد در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اریک تن‌هاخ که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس موفق شد در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه 4 بر 2 شفیلدیونایتد را شکست دهد و به اولین برد خود در پنج بازی اخیر در این رقابت‌ها برسد، پس از این دیدار گفت: این بازی خوبی برای تماشاگران بود. نکات مثبت بسیاری در بازی‌مان وجود داشت. ما پس از اینکه دو بار در نتیجه عقب افتادیم ، انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی از خود نشان دادیم. بازی ما البته نکات منفی هم داشت و دریافت دو گل اذیتم کرد. با این حال بابت کسب این برد خوشحالم و به راه خود ادامه می‌دهیم.

وی افزود: شفیلدیونایتد در بازی‌های اخیر امتیازات خوبی جمع‌آوری کرده بود، از جمله در بازی مقابل چلسی که این دست بازی‌ها اصلاً آسان نیست. ما در حال باخت بودیم، اما مقاوم بودیم. شما روحیه تیمی را دوباره دیدید. ما می‌توانیم با ناکامی‌ها کنار بیاییم و کار را برای حریفان‌مان سخت کنیم، موقعیت‌های بیشتری خلق کنیم و آرامش خود را حفظ کنیم. تیم بسیار با ثبات بود، خیلی خوب بازی کرد و موقعیت‌هایی هم روی دروازه شفیلد خلق کرد.

تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد

سرمربی هلندی منچستریونایتد همچنین در تمجید از هافبک پرتغالی‌اش که در این بازی دو گل به ثمر رساند و عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت، اظهار داشت: برونو فرناندز در فرم و شکل خیلی خوبی است. او از پستی که در آن بازی می‌کند، خیلی خوشحال است. به نظرم او جایگاهش در تیم را پیدا کرده است. برونو بازیکن خیلی خلاقی است، گلزنی می‌کند، پاس‌گل می‌دهد و در تعویض منطقه بازی بازیکن بسیار مهمی برای ما است. من از عملکرد فرناندز بسیار راضی هستم.

منچستریونایتد با این برد 53 امتیازی شد و به رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • فرانک لمپارد: پدرم من را به پارک برد و مجبورم کرد فوتبال بازی کنم / زیرنویس فارسی
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است