Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سابق پرسپولیس بعد از گذشت ۶ سال به تیم محبوبش بازگشت و این بار باید به عنوان دستیاراول یحیی گل محمدی روی نیمکت بنشیند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید مطهری هافبک پرسپولیس در دهه هفتاد که در سال ۹۲ به عنوان سرمربی تیم امید این باشگاه فعالیت کرده بود دقایقی قبل قراردادش را به عنوان مربی در این باشگاه امضا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطهری که در شهرخودرو در کنار گل محمدی حضور داشت قرار است به عنوان کمک مربی و دستیار اول سرمربی جدید پرسپولیس فعالیت کند. با حضور گل محمدی، مطهری و فنایی پرسپولیس صاحب یک کادرفنی کاملا پرسپولیسی شده است.

مربی جدید پرسپولیس بعد از عقد قراردادش با این باشگاه گفت:

” همین چند دقیقه قبل قراردادم را امضا کردم و جا دارد تشکر کنم از آقای انصاری فرد، گل محمدی و پیروانی که باعث شدند به تیم محبوبم برگردم.”

حمید مطهری افزود:

“من زمانی مربی امیدهای پرسپولیس و قبل از آن بازیکن این تیم بودم. البته در دوران بازی کردنم رویاهای بزرگی با پرسپولیس داشتم اما مصدومیت و اتفاقاتی که رخ داد باعث شد این اتفاق نیفتد اما بعد از بیشتر از بیست سال خواست خدا بود که دوباره فرصت آمدن به پرسپولیس را پیدا کنم.”

حمید مطهری با ابراز خوشحالی از این اتفاق گفت:

” خیلی خوشحالم و از همه پیشکسوتان پرسپولیس کسب اجازه می کنم. امروز هم در مراسم آقای باقری از آقای پروین و آقای ابراهیمی اجازه گرفتم. ما کادرفنی جدید هم جزو پیشکسوتان پرسپولیس هستیم و خدا خواسته است که الان نوبت به ما برسد.”

مربی پرسپولیس در ارتباط با سختی کار در این تیم گفت:

” کار همیشه سخت است و کار خوب کردن سخت تر. من قبل از شهرخودرو هم سابقه کارکردن با آقا یحیی را داشتم و می دانم که او دنبال فوتبال خوب و قابل احترام است. فوتبالی که زیبا است و برپایه مالکیت توپ انجام می شود. ما هدفمان این است که هواداران از شکل بازی پرسپولیس لذت ببرند و بتوانیم نتیجه خوب هم کسب کنیم. برای رسیدن به این مهم هم تنها یک راه داریم و آن تمرین ، تمرین و تمرین است.”

او اضافه کرد:

” ما ده روز تا اولین بازی تیم فرصت داریم. نیاز به زمان داریم تا برنامه های مدنظرمان را در تیم پیاده کنیم.”

حمید مطهری با بیان اینکه بعد از استراحت امروز از فردا تمرینات تیم با حضور کادرفنی جدید تیم آغاز می شود گفت:

” مربیگری چالش است و ما خودمان را برای این چالش آماده کرده ایم. بازیکنان در این راه باید تمام تلاششان را بکنند تا تیم زودتر به اهداف فنی اش برسد.برای رسیدن به نتایج بزرگ باید تلاش را در سرلوحه کارمان قرار بدهیم.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس سرمربی تیم امید شهرخودرو پرسپولیس حمید مطهری سرمربی تیم امید شهرخودرو هافبک پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۴۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد

«حمید مطهری» به عنوان سرمربی جدید و موقت تیم فوتبال تراکتور تبریز انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، بعد از جدایی پاکو خمز از تراکتور محمد نصرتی هدایت این تیم را به صورت موقت برعهده گرفت.

در این میان باشگاه تراکتور مذاکرات مختلفی با گزینه‌های مدنظر خود برای قبول هدایت این تیم داشت که سرانجام حمید مطهری مربی کنونی تیم ملی و مربی سابق پرسپولیس تهران به صورت موقت و تا زمان انتخاب سرمربی جدید پرشورها، هدایت تراکتور را بر عهده گرفته است.

این مربی در دیدار حساس با استقلال تهران در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر روی نیمکت این تیم خواهد نشست

کد خبر 747396

دیگر خبرها

  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • حمید مطهری رسما مربی تراکتور شد
  • پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • تراکتور انتخاب کرد: حمید مطهری در تبریز