Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@03:15:12 GMT

صعود دلچسب میلان با برتری پرگل خانگی

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۴۶۲۴

به گزارش ایلنا، روسونری بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 20 به گل اول دست یافت. روی پاس عمقی اسماعیل بن ناصر، کریستوف پیانتک با دروازه اسپال تک به تک شده و با یک ضربه زمینی و دقیق گل اول را به ثمر رساند.

اما حملات میلان ادامه یافت و این تیم در اواخر نیمه اول به گل دوم نیز دست یافت. ساموئل کاستیخو در گوشه محوطه جریمه اسپال صاحب موقعیت شده و با یک ضربه فنی و مواج زننده گل دوم لقب گرفت تا روسونری با برتری 0-2 راهی رختکن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این روند در نیمه دوم نیز ادامه یافت و میلان بعد از خلق یکی دو موقعیت در دقیقه 66 به گل سوم هم رسید. تئو هرناندز در سمت چپ صاحب توپ شده و با یک ضربه دقیق و زیبا از پشت محوطه گل سوم را نیز وارد دروازه اسپال کرد. در ادامه تلاش دو تیم برای گلزنی نتیجه ای نداشت و در نهایت میلان با برتری 0-3 راهی دور بعدی کوپا ایتالیا شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایتالیا بازی صعود برتری میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، در بازی هفته سی و چهارم سری A یوونتوس و میلان به مصاف هم خواهند رفت. در آستانه بازی با میلان، مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در یک کنفرانس مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

آلگری در مورد این بازی گفت:"فردا مانند همیشه یک بازی زیبا و مهم است، بازی هیجان انگیزی خواهد بود. این یک رقابت مقابل یک تیم قدرتمند، مربی خوب و بازیکنان با کیفیت است."

صعود به فینال جام حذفی؟

رسیدن به فینال جام حذفی ایتالیا به ما این امکان را داد که به بخش کوچکی از هدفمان برسیم.

وضعیت بازیکنان؟

برمر در بازی مقابل کالیاری مشکل کوچکی داشت، اما او خوب است، فردا ما آماده بازی خوبی خواهیم بود.

تفاوت یوونتوس با اینتر در وضعیت فعلی؟

برای رسیدن به سطح اینتر چه چیزی کم داریم؟ من مربی هستم، نه مدیر. ما هنوز به هدفی به مهمی لیگ قهرمانان نرسیده‌ایم. این به ما امکان می‌دهد در سوپرجام و در جام باشگاه‌های جهان شرکت کنیم. علاوه بر این، از نظر اقتصادی هم برای باشگاه مهم خواهد بود. باید خوب کار کنیم و روی پیروزی مقابل میلان و رسیدن به هدفمان تمرکز کنیم.

شکست لاتزیو در جام حذفی ایتالیا؟

من در مورد موفقیت‌های خودم صحبت نمی‌کنم، بلکه در مورد عملکردهای یک تیم و یک باشگاه قدرتمند صحبت می‌کنم. وقتی ما در یوونتوس هستیم، همه باید جاه طلبی داشته باشند که به بهترین‌ها برسند و برنده شوند. در فوتبال ایتالیا امروز مهم بازی در لیگ قهرمانان است.  اگر سال قبل موفق می‌شدیم به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم، سال خوبی می‌شد. من اولین کسی هستم که دوست دارد قهرمان جام حذفی شود، اما باید به آنچه باشگاه در ابتدای فصل از ما خواسته بود، برسیم.

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • برتری 3-2 منچستریونایتد مقابل میلان در شب بریس کاکا و وین رونی (24 آوریل 2007) / فیلم
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • صعود مقتدرانه تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی با شکست قرقیزها
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم