Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام نظامی نزدیک به فرماندهی کل ارتش لیبی به سرکردگی خلیفه حفتر گفت: ارتش مذاکره با دولت وفاق ملی به ریاست فائز السراج با حضور ترکیه را نمی‌پذیرد.

به گزارش ایسنا، این مقام نظامی نزدیک به فرماندهی کل نیروهای ارتش شرق لیبی به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: آتش‌بس از اساس مورد قبول فرماندهی ارتش لیبی بود اما تفاهمات و مذاکرات در حضور ترکیه‌ای‌ها و گروه‌های غیرقانونی که به عنوان شورای عالی لیبی و پارلمان مستقر در طرابلس شناخته می‌شوند، غیرقابل قبول هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تحرک جدیدی را مشاهده می‌کنند مبنی بر اینکه ارتش لیبی ابتکار عمل را به دست گرفتند و به سمت بستن میادین نفتی می‌روند و تا زمان ایجاد سازوکار حکومتی در لیبی، صادرات نفت متوقف خواهد شد و نباید پول نفت برای کشتار لیبیایی‌ها خرج شود یا با پول نفت مزدورانی را به خدمت گرفت.

این مقام لیبیایی درباره مهلت ۴۸ ساعته‌ای که وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، گفت: حفتر ۴۸ ساعت برای رایزنی با قبایل لیبی برای آتش‌بس مهلت خواسته و هرگز نشستی با این قبایل انجام نخواهد شد و شیوخ قبایل فرماندهی کل ارتش را مسؤول اقدام نظامی کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بحران لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۴۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله‌ ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی

حزب‌الله لبنان از حمله‌ پهپادی و راکتی به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شهرک المناره خبر داد.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی لبنان شامگاه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد مقر فرماندهی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک «المناره» را با پهپاد و راکت‌های هدایت‌شونده هدف قرار داده است.

المناره علاوه بر مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی، محل تجمع نیروهای گردان ۵۱ وابسته به تیپ گولانی نیز است.

حزب الله همچنین اعلام کرد پایگاه «السماقه» در کفرشوبا اشغالی لبنان را با سلاح موشکی هدف قرار داد و دقیقا هدف مورد اصابت قرار گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • شنبه اعتراض؛ هزاران صهیونیست خواهان برکناری نتانیاهو شدند
  • حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حمله‌ ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم
  • حمله به مقر صلیب سرخ در غزه/ مقرهای فرماندهی و جاسوسی اشغالگران هدف حملات مقاومت
  • امضای دو توافقنامه همکاری میان وزرای دفاع روسیه و قرقیزستان
  • پالیتیکو: آمریکا آماده امضای قرارداد ۶ میلیارد دلاری تسلیحاتی برای اوکراین است
  • درخواست مشترک ۱۸ کشور از حماس برای توافق آتش‌بس